Vejen til effekt med KYNETIC
Inspirerende digital Marketing Cases og succeshistorier
Med +300 gennemførte projekter, +50 faste kunder, 7 x nominering til Ehandelsprisen, Rambukken og Nordic Search Awards, samt håndtering af +1 mia kroner i kundeomsætning og adspends, ved vi noget om at skabe effektive digital marketing strategier. Vi har her samlet en række af vores cases, som vi gerne må dele med dig.
Case: B2B Marketing Setup til international IT-KOMET
International B2B Leadgen Marketing Strategi skaber eksplosiv vækst
Cookieinformation er gået fra en fragmenteret til en sammenkoblet og integreret digital marketing strategi, der via kortlægning af dynamiske kunderejser via data, omsætter adfærden fra initiel kendskab til interesse og til salg og retention til de rette budskaber. Det betyder at alle kanalindsatserne fra search til social er koblet tæt sammen for at nedbryde siloerne og undgå kanabilisering.
Case: Markedsledende ecommerce marketing strategi
+70% øget salg for en Danmarks største energiforsyningsselskaber
VERDO kom til KYNETIC med ønsket om at vækste ecommerce forretningen inden for biobrændsel til det næste niveau, få fuld gennemsigtighed i deres investering i et samarbejde og en klar strategiplan for, hvordan den digitale marketing investering bidrager til forretningsvækst for virksomheden bagved. Mission er i den grad lykkedes med +70% vækst i salget.
Det siger vores kunder
"I processen med at hæve baren med vores digitale markedsføring, har vi valgt at indgå et tæt samarbejde med KYNETIC, som både var strategisk stærke og kunne hjælpe os med benhård eksekvering i de forskellige kanaler"
Bo Abrahamsen, Salgs- og Marketingchef hos DUKA A/S
Case: Vinder af Nordic Search Awards
+20.000 kunder på under 12 måneder for Dansk Teleselskab
Sammen med DUKA A/S byggede vi data- og kunderejse-drevet 360 graders digital marketing strategi med den klare målsætning at skaffe minimum 18.000 nye kunder inden årets udgang og dermed også etablere Duka som et af de hurtigst voksende teleselskaber i Danmark. Stategien skulle ikke alene tilkæmpe markedsandele, det skulle også ske profitbelt i den online branche, der nok kræver allemest at vinde.