SEO

Effektiv SEO med fokus på langsigtet organisk vækst

Vi arbejder med datadrevet søgemaskineoptimering, drevet af kunstig intelligens. Det giver topplaceringer for vores kunder, maksimal mængde organisk trafik samt konverteringer.

Kontakt os

Kunstig intelligens, solid data og de bedste teknologier

Relevant indhold på hele kunderejsen med search intent fokus

Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast

Brancheførende SEO der skaber resultater

Opnå øget organisk synlighed med brancheførende SEO

Med mere end 18 års erfaring inden for arbejdet med at hæve den organiske synlighed ved hjælp af SEO, forener vi best practices med høj teknisk forståelse, effektiv linkbuilding og værdiskabende content marketing i en grundig, metodisk tilgang, der har vækstet nogle af Nordens største og mest ambitiøse virksomheder på tværs af lande og markeder.

SEO handler om at sikre synlighed for din webshop på det rette tidspunkt, præcis som med al anden digital marketing. Når vi taler om efterspørgselsbaseret marketing, såsom synlighed på Google, handler det om at være til stede øverst, når potentielle kunder søger efter produkter eller svar, som din webshop tilbyder.

 

Uanset om det drejer sig om en transaktionssøgning, hvor brugeren er tæt på at købe et produkt, eller om søgninger med en intention, der befinder sig længere oppe i beslutningsprocessen, er det vigtigt at være synlig, så længe efterspørgslen er relevant for din webshop. Vi står for at skabe effektive og resultatskabende SEO-strategier, der vil forbedre jeres webshops position og i sidste ende øge jeres salg.

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt af en lang række glade kunder der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde. Med afsæt i dybdegående SEO-processer har vi vækstet utallige kunders forretning.

Vi ved hvad der skal til for at ligge nr.1

Vores awardvindende framework hæver barren

Søgemaskineoptimering er en tværfaglig disciplin, der har afgørende betydning for virksomheder der ønsker at vækste deres digitale forretning. I KYNETIC arbejder vores specialister dagligt med alle former for SEO og sikrer vores kunder bedre placeringer, mere organisk trafik, flere konverteringer og dermed en større omsætning. 

Når I vælger KYNETIC som jeres SEO-samarbejdspartner, vil vi introducere jer til vores awardvindende framework, som definerer de faser, indsatsen vil gå igennem og løbende kredse om. Der er tale om 5 forskellige discipliner hvor:

 

  • Første fase skal sikre et stærkt SEO teknisk fundament, hvor alle eventuelle tekniske parametre identificeres og udbedres.
  • Anden fase består af en situationsanalyse, hvor vi blandt andet skaber overblik over nuværende synlighed samt overblik over markedet i forhold til de søgninger, som vi foretager af målgruppen. Alt dette samler vi i en stor efterspørgselsanalyse som blandt andet byder på frisk data på jeres keywords, spændende dashboards og visualisering, der skaber indsigter baseret på data fra flere forskellige kanaler med henblik på at skabe synergier. 
  • Herefter igangsætter vi processen med on-page optimering, hvor vi tager indsigterne fra analyserne i brug i forhold til at skabe så relevante landingssider som muligt baseret på den identificerede efterspørgsel. Det er her vi optimerer titletags og lignende parametre.
  • I fjerde fase producerer vi en contentplan, som danner rammerne for contentproduktionen.
  • Sidste og femte fase omhandler offsite optimering, hvor arbejdet med at skabe en stærk linkprofil som fører til et autoritært domæne er i fokus. 

Hvordan arbejder vi med SEO

Struktur, grundighed og kunstig intelligens

I KYNETIC arbejder vi struktureret med SEO ud fra vores eget prisvindende framework. Det tager afsæt i de discipliner, som er mest essentielle for vores kunders forretning, og består af 6 områder.

Vores fremgangsmåde er udelukkende baseret på data omkring efterspørgsel, konkurrence og potentiale. Derfor tager vores SEO-eksperter afsæt i jeres virksomheds virkelighed og digitale situation, og udvikler en skræddersyet SEO strategi, der sikrer målbare resultater og den største værdi for jeres virksomhed.

 

Vores 6 SEO indsatsområder
Tech

Det korrekte tekniske website setup er afgørende for en optimal indsats

Content

Relevant og engagerende indhold, som understøtter hele kundens købsrejse

Autoritet

Værdiskabende og relevante eksterne links gennem struktureret linkbuilding

Social

Fokus på social engagement og opbyggelse af communities

UX

Skabe rammerne for den optimale brugeroplevelse på websitet, og øget konvertering

Analysis

Fokus på forretningskritiske metrics og kontinuerlig konkurrentanalyse

SEO drevet af kunstig intelligens

Vi arbejder med SEO i en iterativ proces. I alle stadier, arbejder vi med et mindset, som er drevet af kunstig intelligens. Det gør vi af tre årsager:

 

  • Vi øger effektiviteten ved, at anvende kunstig intelligens i stedet for manuelle opgaver
  • Det sparer tid og ressourcer – Vi når længere, for samme budget
  • Vi leverer et bedre produkt – Med kunstig intelligens finder vi nye sammenhænge og måder at slå konkurrenterne på

Vores proces omkring SEO og kunstig intelligens er udarbejdet efter vores erfaringer og best-practices. Processen ser således ud: 

Indisgter i

Søgeord, intentioner og grundige analyser

Alt SEO har til formål at skabe bedre placeringer og generere mere trafik til jeres webshop. Med en grundig søgeords- og konkurrentanalyse tidligt i forløbet, kan vi hjælpe jer med at finde de rigtige søgeord. Det giver det mest effektive og resultatgivende udgangspunkt.

I søgeordsanalysen bruger vi SEO-værktøjer med indbygget kunstig intelligens, der overvåger millioner af søgeord på tværs af brancher. Det giver indsigt i, hvilke søgeord der skaber størst værdi, og afdækker long-tail søgeord, som er mere specifikke, og ofte er forbundet med større købsintention. Det er også her, vi finder eventuelle content gaps, hvor kunder efterspørger produkter eller informationer, de ikke kan finde indhold om på jeres website. 

 

Vi kortlægger derudover også jeres konkurrenters tilstedeværelse i søgemaskinerne og evaluerer deres SEO indsats. Det kan vi bruge til, at vurdere søgeordenes potentiale, samt udnytte muligheder som konkurrenterne ikke gør.

 

Det er desuden fundamentalt at klarlægge søgeintentionen og dermed opnå forståelse for brugerens søgning. Search intent gør det muligt at imødekomme dine kunders spørgsmål, dermed kan du skabe kvalitetsindhold ved at have intentionen for øje i din tekstforfatning, der ikke alene skaber trafik til din side, men også fastholder dine kunders interesse så de ikke skal lede på dine konkurrenters side efter svar. 

 

Search intent er et begreb, der dækker over brugernes bagvedliggende motiv til en søgning. Det vil sige når de søger på Google, hvad er det så i virkeligheden de leder efter? Nogle søger efter informationer, mens andre søger efter specifikke produkter. Læs mere om search intents her og forstå hvordan du optimerer imod disse her. 

 

De 3 vigtigste søge-intentioner
Informationssøgning

Søgninger der bliver foretaget for at finde information, hvilket kan indebære alt fra et produkt, et specifikt emne til mere generelle emner som vejr, historie eller uddannelser. Søgningen er dermed baseret på et ønske om at opnå større viden indenfor et bestemt område.

Navigationssøgning

Søgninger der har til formål at navigere til et bestemt website defineres som navigationssøgninger. Det er søgninger på eksempelvis brands, forhandlere, virksomheder med flere, og er ofte navne specifikke.

Transaktionssøgning

Den sidste type search intent er transaktionssøgninger, hvor hensigten er at foretage en konvertering. Det er søgninger efter produkter og tjenester med hensigten om, at foretage en konvertering. Disse søgninger kan eksempelvis indeholde køb, tilbud og rabat.

Hos KYNETIC er vi eksperter i at bruge search intent intelligent, og skaber hver dag værdifuldt content der besvarer vores kunders potentielle kunders forskellige søgeintentioner.

 

 

Vores omfattende viden indenfor søgemaskineoptimering har hjulpet adskillige brancheførende virksomheder med at blive nr. 1 i søgemaskinerne. Kontakt os, så hjælper vores SEO-specialister jer med at lægge en strategi for jeres SEO-indsats.

 

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Mads-Mikkel Tarding

Senior Partner & Managing Director

Typisk over 50 slides med strategiske anbefalinger

Start med en analyse

Få en analyse af jeres digitale marketing-indsats

Vi gør brug af vores gennemtestede frameworks, jeres data og viden fra vores arbejde med vores kunder på tværs af brancher.

Hvem er vi for

Vi er ikke et perfekt match for alle

Et perfekt match

Her matcher vores tilgange, teknologi-brug og fokus med jer

  • I ønsker at arbejde markedsledende med digital markedsføring
  • I er typisk en e-commercer, B2B-virksomhed eller retailer
  • I er ambitiøse og investerer i jeres brand
  • I ønsker et grundigt setup til jeres digital marketing-kanaler
  • Digital er, eller skal være, en forretningskritisk afsætningskanal
  • I ønsker et langvarigt og tæt samarbejde
  • I ønsker at blive udfordret af de dygtigste specialister i branchen
  • Ikke et godt match

    Typiske kendetegn på at vi ikke er et godt match

  • I er i markedet efter en billig pakkeløsning
  • I ønsker ikke at arbejde data-drevet
  • I leder efter en leverandør frem for en samarbejdspartner
  • I ønsker projektafvikling frem for kontinuerligt samarbejde
  • I ønsker ikke at investere i virksomhedens brand
  • I ser ikke det vigtige i grundighed og detaljer
  • I har afsat et urealistisk budget til at nå jeres målsætninger