FACEBOOK ADS
Facebook-annoncering der skaber skalerbar vækst i e-handel
Vores track-record inden for e-handelsområdet er anerkendt på tværs af branchen. Vi er en af landets højest ratede Meta Business Partners og har over årene etableret os som nøglespillere i design og implementering af nogle af de mest ambitiøse Paid Social set-ups i Norden.
Kontakt osFacebook annoncering, accelereret af data, automation og machine learning
Vi sætter kunderejsen i centrum med set-ups skræddersyet til jeres kunder
Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast
hvad arbejder vi med
Facebook-annoncering og -mĂĄlretning
Som Badged Meta Business Partner ved vi, hvad det kræver at bygge de mest succefulde annonceringssetup, og til dagligt hjælper vi kunder på tværs af mere end 20 markeder med deres Facebook-annoncering.
Vores unikke tilgang adskiller os tydeligt fra andre bureauer i landskabet.
Â
I modsætning til en traditionel kanalspecifik tilgang, opererer vi på tværs af kanaler med hele kunderejsen i centrum. Denne holistiske metode resulterer ofte i en forbedring af performance på mellem 20-50% i hver kanal.
Â
Det er vores overbevisning, at tiden med et ensidigt silo-fokus er forbi. En integreret, cross channel-indsats er essentiel for at opnĂĄ den bedst mulige performance med sin annoncering.
Â
Vi arbejder samtidig med de nyeste teknologier inden for AI (Kunstig Intelligens), automation og machine learning som netop indgĂĄr dybt i vores Facebook-frameworks og metoder.
Et førsteklasses Paid Social-setup kræver ikke kun veludformede, konverterende annoncer og præcis målretning, men også tre nøglekomponenter: 1) En robust teknisk arkitektur, 2) Tilgængelige og relevante data, og 3) En grundig forståelse og anvendelse af platformens algoritmer. Disse tre elementer er centrale i vores tilgang.
Â
Som en af få certificerede Meta Business Partners har vi tætte bånd til Facebook. Dette sætter os i en position, hvor vi er blandt de første til at få adgang til nye data-lag, teste nye metoder og drage fordel af dybdegående diskussioner om udviklingen af vores kunders setup.
Â
Denne forbindelse, kombineret med et af markedets mest omfattende annonceringsframeworks og en strategisk tilgang til kunderejsen, gør det muligt for os at opnå fremragende resultater for vores kunder.
Â
Â
Â
hvad arbejder vi med
Top-performende setups med særlig grundighed
Vores tilgang til Facebook-annoncering går ud over gængse metoder. Vi har, udover at udvikle vores egne unikke frameworks, inkorporeret Facebooks best practice såsom Campaign Budget Optimization (CBO) og Power5. Vi har endvidere sammensat en omfattende teknisk tjekliste, som vi anvender til at vurdere og optimere vores kunders setup.
Â
Denne tjekliste er mere end blot et evalueringsværktøj. Den fungerer også som en strategisk vejledning til kontinuerlig forbedring og optimering af jeres setup. Denne fremgangsmåde giver os en klar forståelse for, hvilke aspekter af jeres nuværende setup der performer godt, samt hvor der er rum for forbedring. Ved at anvende denne tjekliste, kan vi udvikle en detaljeret handlingsplan, der skræddersyes til jeres specifikke behov og mål.
Â
På denne måde sikrer vi, at vi altid er et skridt foran, i konstant stræben efter den optimale effektivitet og performance for vores kunders Facebook-annonceringsstrategier.
Â
Den rette facebook-annoncerings-strategi kan bl.a. hjælpe jer med at:
Opnå en højere ROAS på tværs af kanaler, samt få en lavere CAC
Skabe tættere relationer mellem jeres kunder og jer
Skabe forretningskritisk salg og omsætning med høj skalering
Være top-of-mind hos nye samt eksisterende kunder indenfor jeres branche
Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC
Vi er anerkendt af nationale og internationale kunder for vores tilgang til annoncering på de sociale medier. Vores ekspertise indenfor Facebook-annoncering har resulteret i utallige vækstcases.
Hvordan arbejder vi med
Databaseret mĂĄlretning
Hos KYNETIC forstår vi, at effektiv marketing handler om at nå de rigtige mennesker med det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt. Med det formål at hjælpe vores kunder med at opnå netop dette, er vi specialiserede i at integrere vores kunders egne data med Facebooks annonceplatform for at skabe skræddersyede, datadrevne marketingkampagner.
Â
Identifikation af kernesegmenter: Et samarbejde starter altid med, at vores specialister dykker ned i jeres data sammen med jer for at identificere jeres mest værdifulde kundesegmenter. Det kan være baseret pĂĄ købsfrekvens, gennemsnitligt købsbeløb, livstidsværdi eller andre metrikker, der er relevante for jeres virksomhed.Â
Tracking: For at kunne spore brugeradfærden jeres webshop eller app implementerer vi de nødvendige tracking pixels, scripts eller integrationer. Disse værktøjer giver os mulighed for at forstå jeres kunders online adfærd og oprette Custom Audiences baseret på disse data. Vi opsætter altid tracking til at spore de begivenheder, der er mest relevante for jeres virksomhed, såsom sidevisninger, tilføjelser til indkøbskurven eller gennemførte køb.
Â
Custom Audiences: Vi anbefaler altid vores kunder at anvende førstepartsdata til at oprette Custom Audiences, der afspejler forskellige aspekter af kundeoplevelsen. Det kan være målgruppe baseret på folk, der har besøgt jeres webshop, eller baseret på abandoned basket. Disse målretninger giver os mulighed for at skræddersy jeres Facebook-annoncer for at nå de mennesker, der er tættest på konvertering.
Â
Lookalike Audiences: For at udvide jeres rækkevidde bruger vi jeres Custom Audiences til at oprette Lookalike Audiences. Facebook vil finde andre brugere, der ligner jeres eksisterende Custom Audiences, hvilket giver os mulighed for at nå nye potentielle kunder, der ligner jeres eksisterende kunder.
Â
Facebook Attribution er et afgørende værktøj i vores arsenal til at forstå og optimere e-handelskampagner. Det tillader os at spore værditilskrivelsen af hver konvertering på tværs af forskellige digitale kanaler.
Â
Konstant monitorering og optimering: Vores arbejde stopper ikke, når jeres annoncer er live. Vi fortsætter med at evaluere og justere jeres kampagner baseret på de data, vi indsamler. Vi tester forskellige målgrupper, annonceformater og budskaber for at finde ud af, hvad der fungerer bedst og forbedrer jeres kampagner i overensstemmelse hermed.
Â
Hos KYNETIC sætter vi en ære i at levere datadrevne, skræddersyede og effektive marketingkampagner, der hjælper vores kunder med at nå deres forretningsmål. På den måde kan du være sikker på, at du får mest muligt ud af jeres Facebook-annoncer i et samarbejde med os.
Hvordan arbejder vi med
Skalerbare setups med DPA-aktivering
Som aktør inden for e-handel ved I, at effektive, datadrevne og skalerbare strategier er nøgleelementet for succes. Her kommer Facebooks Dynamiske Produktannoncer (DPA) ind i billedet.
Hos KYNETIC er det en del af de fleste kunders setup at benytte en DPA til at integrere jeres produktkatalog direkte med Facebook, for mere effektiv styring af jeres setup.Â
Med en DPA-aktivering kan I automatisere visning af specifikke produkter, som en person tidligere har kigget på, tilføjet til deres indkøbskurv eller købt på jeres webshop eller i jeres app, eller I kan aktivere annoncer automatisk baseret på lagerstatus.
Ved at automatisere tilpasning af annoncerne til brugerens adfærd eller andre faktorer som lagerstatus, sikrer I en bedre købsoplevelse og et højere Return On Ad Spend (ROAS) samtidig med at I reducerer jeres Customer Acquisition Cost (CAC).Â
Vi specialiserer os i flere sociale medier
Læs mere om annoncering på andre sociale medier
Instagram-annoncering
Nå ud til en bred målgruppe gennem visuelt fængende indhold på en etableret platform.
TikTok-annoncering
Nå ud til et købestærkt ungt segment i et endnu umættet annoncemarked.
Pinterest-annoncering
Markedsfør dine produkter til et købeklart og inspirationshungrende publikum.
Snapchat-annoncering
Ram en engageret ung mĂĄlgruppe pĂĄ en platform med unikke interaktive muligheder.