FACEBOOK ADS AUTOMATIONS
Automatiseret annoncering, der giver en bedre ROI
Facebook er verdens største sociale medie, hvor milliarder af mennesker hver dag spenderer timer af deres tid. Dette stiller høje krav til indholdet af annoncer, for forbrugerne er hurtige til at skippe uinteressante annoncer. Her er automatisering af Facebook Ads et nøgleværktøj, for at være top relevant.
Kontakt osFacebook annoncering beriget med automations og ML
Kunderejse centreret og virkningsfulde annoncering
Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast
Hvad vi arbejder med
Next level facebook automation
Automatisering af Facebook Ads sparer tid og giver bedre resultater, fremfor de setups, vi manuelt justerer på. Vores specialister kan hjælpe i alle led af implementeringen af automatiske Facebook Ads setups, hvor teknologien gang på gang har løftet forretninger til nye højder.
For de fleste e-hanelsvirksomheder er Facebook-annoncering højt prioriteret i markedsføringsstrategien. Udover at Facebook giver adgang til milliarder af brugere, har den bagvedliggende annonceplatform en vifte af muligheder for at optimere annonceringen i både målgrupper, budget og indhold. Teknikker, der bedst bliver forløst ved at automatisere annonceringen.
I KYNETIC har vi +18 års erfaring med Facebook-annoncering, og vi er Danmarks højest scorende Facebook Agency bureau. Vi er førende i at automatisere annonceringen og få det største potentiale ud af Facebooks egen machine learning-kerne.
Hvordan arbejder vi med
Facebook-attribution, CDP og personalisering
Facebook Ads automatisering handler om at udskifte manuelle optimeringer med datadrevne og automatiserede processer. Ét værktøj er Metas tilskrivningsmodeller, som bidrager til at se optimeringsmuligheder, og agere efter data.
I KYNETIC analyserer vi effekten af marketing automation ved hjælp af datadrevet attributions-modellering for at afdække præcist, hvor vi skal sætte ind. Anvendelsen af en Facebook attribution model har mange fordele, blandt andet:
- Modellen gør brug af pixels, hvilket gør den mere præcis, og dermed får I data som er mere valide.
- Modellen bruger en people-based tracking metode, som leverer data til optimerings muligheder.
- Så tracker modellen længere end 90 dage.
Dette resulterer i, at I kan optimeremere granuleret, end hvis I eksempelvis kun brugte Google Ads. Metas analyseværktøj er dog ikke nær så udviklet som Googles, hvilket betyder at Metas er mindre intuitivt, og du skal ofte lægge ekstra ressourcer i arbejdet for at kunne være succesfuld. Som specialister kan vi hjælpe med at identificere og reagere effektivt, og dermed løfte jeres Facebook-annoncering til et nyt niveau.
Vi har stor erfaring med at berige en marketing automation via en CDP. På den måde kan vi indsamle og strukturere den data, I måtte indsamle. Hermed gør vi det muligt at reagere på dataene ved at konvertere dem til segmenter, der tillader jer at skabe mere personlige kampagner.
God Facebook-automation handler om at streamline det manuelle arbejde. Dermed kan vi fokusere på at skabe målbare resultater for jeres virksomhed. Vi arbejder med automations inden for Facebook ved at automatisere følgende:
- Genaktiver dine annoncer, der performer godt
- Boost de annoncer, der virker
- Nedskaler de annoncer, der ikke virker
- Få notifikationer
I vores blogindlæg om “5 automatiske regler for Facebook”, går vi mere i dyben med nogle af disse automatiseringer.
Indsigt i
Optimeringer på baggrund af frameworks
Med milliarder af registrerede brugere, er Facebook en af de mest oplagte annoncerings platforme. I KYNETIC anvender vi vores egne succesfulde frameworks, når vi arbejder med Facebook Ads automatisering. En del af vores framework er Facebooks eget: Facebook Power 5.
Facebook Power 5 tager udgangspunkt i 5 forskellige dele, der ved hjælp af machine learning bidrager til en succesfuld automated optimering af Facebook ads i real tid. At gøre brug af machine learning betyder, at din Facebook annoncering kan gøres unik og personaliseret.
De 5 dele i Facebook Power 5 er:
- Simplificering af jeres nuværende Facebook ads manager framework.
- Flytte dit samlede budget op på kampagneniveau (CBO)
- Aktivere avanceret matching
- Aktivere automatiske placeringer
- Dynamiske annoncer
Vi går i dybden med frameworket i vores blogindlæg “Optimer jeres Facebook annoncering med Facebook Power 5”.
Som eksperter i Facebook-annoncering og -automatisering, kan vi opsætte et best-in-class framework til jeres virksomhed, så I kan skalere jeres annonceringsindsats og øge jeres omsætning.
Hvis I ønsker at opskalere jeres Facebook-annoncering og ønsker hjælp til at automatisere annonceringen, kan vi I KYNETIC hjælpe jer hele vejen. Tag kontakt nu, eller læs mere om vores tilgange.
Vi specialiserer os også i
Andre former for automation
E-mail Marketing Automation
KYNETIC er dedikerede eksperter i e-mail marketing og alt efter jeres nuværende niveau, udarbejder vi fællesskab en kvalitetssikret plan for jeres email marketing indsats.
Chatbots & Intelligente Assistenter
Med specialister i udvikling og opsætning af chatbot-funktionaliteter, opsætter vi højeffektive intelligente chatbots, der mindsker manuelt tidsforbrug på support og leadhåndtering.
Google Ads Automations
Vi ved, hvad der skal til for at excellere i Google Ads og har hjulpet mange virksomheder med at opnå markant bedre ROI ved at igangsætte automations, hvor vi anvender scripts og Googles egen ML.
Marketing Automation
Vi har igennem de seneste 15 år hjulpet en lang række ambitiøse virksomheder med at rykke deres marketing automation og email-marketing indsats til næste niveau, og derfor er vi også specialiseret i førende software.
FREMTIDENS DIGITALE VINDERE VÆLGER KYNETIC
Vi er anerkendt af en lang række glade kunder der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde.