FACEBOOK ADS AUTOMATIONS

Automatiseret annoncering, der giver en bedre ROI

Facebook er verdens største sociale medie, hvor milliarder af mennesker hver dag spenderer timer af deres tid. Dette stiller høje krav til indholdet af annoncer, for forbrugerne er hurtige til at skippe uinteressante annoncer. Her er automatisering af Facebook Ads et nøgleværktøj, for at være top relevant.

Kontakt os

Facebook annoncering beriget med automations og ML

Kunderejse centreret og virkningsfulde annoncering

Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast

Hvad vi arbejder med

Next level facebook automation

Automatisering af Facebook Ads sparer tid og giver bedre resultater, fremfor de setups, vi manuelt justerer på. Vores specialister kan hjælpe i alle led af implementeringen af automatiske Facebook Ads setups, hvor teknologien gang på gang har løftet forretninger til nye højder.

For de fleste e-hanelsvirksomheder er Facebook-annoncering højt prioriteret i markedsføringsstrategien. Udover at Facebook giver adgang til milliarder af brugere, har den bagvedliggende annonceplatform en vifte af muligheder for at optimere annonceringen i både målgrupper, budget og indhold. Teknikker, der bedst bliver forløst ved at automatisere annonceringen.

 

I KYNETIC har vi +18 års erfaring med Facebook-annoncering, og vi er Danmarks højest scorende Facebook Agency bureau. Vi er førende i at automatisere annonceringen og få det største potentiale ud af Facebooks egen machine learning-kerne.

 

Hvordan arbejder vi med

Facebook-attribution, CDP og personalisering

Facebook Ads automatisering handler om at udskifte manuelle optimeringer med datadrevne og automatiserede processer. Ét værktøj er Metas tilskrivningsmodeller, som bidrager til at se optimeringsmuligheder, og agere efter data.

I KYNETIC analyserer vi effekten af marketing automation ved hjælp af datadrevet attributions-modellering for at afdække præcist, hvor vi skal sætte ind. Anvendelsen af en Facebook attribution model har mange fordele, blandt andet: 

 

  • Modellen gør brug af pixels, hvilket gør den mere præcis, og dermed får I data som er mere valide. 
  • Modellen bruger en people-based tracking metode, som leverer data til optimerings muligheder.
  • Så tracker modellen længere end 90 dage.

 

Dette resulterer i, at I kan optimeremere granuleret, end hvis I eksempelvis kun brugte Google Ads. Metas analyseværktøj er dog ikke nær så udviklet som Googles, hvilket betyder at Metas er mindre intuitivt, og du skal ofte lægge ekstra ressourcer i arbejdet for at kunne være succesfuld. Som specialister kan vi hjælpe med at identificere og reagere effektivt, og dermed løfte jeres Facebook-annoncering til et nyt niveau.

 

Vi har stor erfaring med at berige en marketing automation via en CDP. På den måde kan vi indsamle og strukturere den data, I måtte indsamle. Hermed gør vi det muligt at reagere på dataene ved at konvertere dem til segmenter, der tillader jer at skabe mere personlige kampagner.

 

God Facebook-automation handler om at streamline det manuelle arbejde. Dermed kan vi fokusere på at skabe målbare resultater for jeres virksomhed. Vi arbejder med automations inden for Facebook ved at automatisere følgende:

 

  • Genaktiver dine annoncer, der performer godt
  • Boost de annoncer, der virker
  • Nedskaler de annoncer, der ikke virker
  • Få notifikationer

 

I vores blogindlæg om “5 automatiske regler for Facebook”, går vi mere i dyben med nogle af disse automatiseringer. 

Indsigt i

Optimeringer på baggrund af frameworks

Med milliarder af registrerede brugere, er Facebook en af de mest oplagte annoncerings platforme. I KYNETIC anvender vi vores egne succesfulde frameworks, når vi arbejder med Facebook Ads automatisering. En del af vores framework er Facebooks eget: Facebook Power 5.

Facebook Power 5 tager udgangspunkt i 5 forskellige dele, der ved hjælp af machine learning bidrager til en succesfuld automated optimering af Facebook ads i real tid. At gøre brug af machine learning betyder, at din Facebook annoncering kan gøres unik og personaliseret. 

 

De 5 dele i Facebook Power 5 er: 

 

  1. Simplificering af jeres nuværende Facebook ads manager framework.
  2. Flytte dit samlede budget op på kampagneniveau (CBO)
  3. Aktivere avanceret matching 
  4. Aktivere automatiske placeringer
  5. Dynamiske annoncer

Vi går i dybden med frameworket i vores blogindlæg “Optimer jeres Facebook annoncering med Facebook Power 5”

 

Som eksperter i Facebook-annoncering og -automatisering, kan vi opsætte et best-in-class framework til jeres virksomhed, så I kan skalere jeres annonceringsindsats og øge jeres omsætning. 

 

Hvis I ønsker at opskalere jeres Facebook-annoncering og ønsker hjælp til at automatisere annonceringen, kan vi I KYNETIC hjælpe jer hele vejen. Tag kontakt nu, eller læs mere om vores tilgange.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Mads-Mikkel Tarding

Senior Partner & Managing Director

FREMTIDENS DIGITALE VINDERE VÆLGER KYNETIC

Vi er anerkendt af en lang række glade kunder der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde.

Typisk over 50 slides med strategiske anbefalinger

Start med en analyse

Få en analyse af jeres digitale marketing-indsats

Vi gør brug af vores gennemtestede frameworks, jeres data og viden fra vores arbejde med vores kunder på tværs af brancher.

Hvem er vi for

Vi er ikke et perfekt match for alle

Et perfekt match

Her matcher vores tilgange, teknologi-brug og fokus med jer

  • I ønsker at arbejde markedsledende med digital markedsføring
  • I er typisk en e-commercer, B2B-virksomhed eller retailer
  • I er ambitiøse og investerer i jeres brand
  • I ønsker et grundigt setup til jeres digital marketing-kanaler
  • Digital er, eller skal være, en forretningskritisk afsætningskanal
  • I ønsker et langvarigt og tæt samarbejde
  • I ønsker at blive udfordret af de dygtigste specialister i branchen
  • Ikke et godt match

    Typiske kendetegn på at vi ikke er et godt match

  • I er i markedet efter en billig pakkeløsning
  • I ønsker ikke at arbejde data-drevet
  • I leder efter en leverandør frem for en samarbejdspartner
  • I ønsker projektafvikling frem for kontinuerligt samarbejde
  • I ønsker ikke at investere i virksomhedens brand
  • I ser ikke det vigtige i grundighed og detaljer
  • I har afsat et urealistisk budget til at nå jeres målsætninger