CHATBOTS

Opbygning af intelligent kommunikation

En af de mest markante digitale fremskridt inden for e-handel og kundeservice er automatisering og personalisering før, under og efter et køb. Inden for kundeservice er chatbots og intelligente assistenter centrale teknologiske værktøjer, der sikrer en optimal brugeroplevelse for forbrugerne.

Kontakt os

Udvikling, opsætning og servicering af højeffektive intelligente chatbot-funktionaliteter

Automatisering, intelligent kommunikation og digital tilstedeværelse, tilpasset kunderejser

Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast

Hvad arbejder vi med

Chatbots og intelligent assistants

Vi integrerer chatbots for at automatisere og skabe intelligent kommunikation, som komplementerer dit website og din sociale medie tilstedeværelse. Dette sikrer en effektiv styring af trafik og optimerer interaktionen med konverteringsmodne forbrugere.

Med nogle af landets mest kompetente specialister inden for udvikling og implementering af chatbot-funktionaliteter, etablerer vi intelligente chatbots, der reducerer manuelt tidsforbrug på supportsager og skaber målbare resultater på tværs af brancher.

 

Med en detaljeret metodisk tilgang og indsigt i forskellige markeder og sektorer assisterer vi ambitiøse virksomheder i at nedbryde kommunikationssiloer og maksimere værdien af deres chatbot-setup. Vi står bag nogle af landets mest avancerede chat-funktionalitetsopsætninger og rådgiver om valg af den software, der bedst matcher jeres specifikke behov.

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt af en lang række glade kunder, der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde. Gennem vores dybt forankret viden indenfor marketing automations har vi vækstet utallige af vores kunders forretning med Chatbots.

Hvordan arbejder vi med

Automatisering af Chatbot setup

Analyser indikerer, at op til 50% af kundeservicehenvendelserne kan automatiseres, hvilket potentielt kan generere op til 25% flere kunder og en øget omsætning på 30%. Vi bemærker en voksende interesse for automatisering inden for kundeserviceområdet, og i denne sammenhæng fremstår chatbot-funktionaliteter som den mest effektive løsningsmodel.

Når vi udvikler og implementerer Chatbot-løsninger, arbejder vi typisk med to overordnede målsætninger: At mindske manuelt tidsforbrug på supportsager og kundeservice samt øge salg via automation. 

 

Først og fremmest mindsker vi virksomhedens manuelle tidsforbrug ved at øge kundens evne til selvbetjening. Først identificerer vi kundens spørgsmål, som vi matcher med supportartikler, som vi foreslår til kunden via ChatBot-funktionaliteten.

 

Kan henvendelsen ikke besvares via en eksisterende support/FAQ artikel, leder vi kunden til support formularen/support e-mail. Ved hybride chatløsninger kombinerer vi chatfunktionaliteten med muligheden for automatiske flows og svar med en menneskelig chatfunktion. I dette tilfælde kan vi opsætte regler og triggers, som gør det muligt at lade medarbejdere tage over, hvor bot funktionaliteten kommer til kort for at kunne skabe maksimal værdi.

 

For at opnå jeres målsætning om øget salg, maksimerer vi salgspotentialet uden for normale arbejdstimer. Dette gør vi ved at forbedre de potentielle kunders evne til at identificere de rette produkter eller tilbehør gennem vores avancerede ChatBot-teknologi. Baseret på kundens indtastning, hvad enten det er produktets navn eller nummer, vil relevante produkter eller produktkategorier blive præsenteret.

Vores typiske proces

Det optimale Chatbot setup

Med en grundig metodisk tilgang og på tværs af markeder og brancher, hjælper vi ambitiøse virksomheder med at nedbryde siloer i kommunikationen og få det det maksimale ud af deres chatbot setup. Vi hjælper med nogle af landets største og effektive setups af chat funktionaliteter, og vi rådgiver i at finde det software, som passer bedst til jeres behov.

Vi er eksperter i opsætning af avancerede chat-funktionaliteter og rådgiver jer i valg af det optimale software til netop jeres behov. Inden implementering af en chatbot, er det afgørende at afdække hvilke udfordringer den skal adressere. Vi kortlægger de nødvendige kommunikationsflows, integrerer med eksisterende systemer, og sikrer at løsningen bliver skræddersyet til jeres virksomheds unikke behov.

 

Baseret pĂĄ cases og specialisering i automatiseringer i kundeservice kontekst, har vi udarbejdet vores unikke chatbot framework, som sikrer, at vi grundigt og effektivt fĂĄr det maksimale ud af jeres budget.

Dataindsamling

I samarbejde med jer indsamler vi de nødvendige data til at håndtere automation, som dækker jeres KPI’er, herunder eksempelvis supportmails, interview af personer, som håndterer supportopkald samt gennemgang og analyse af data fra historiske chathenvendelser.

 

Strukturering af data & identifikation af content krav

Vi identificerer i fællesskab mønstre i henvendelser, behov og problemer, som danner grundlag for de content krav, der stilles. Ud fra dette laver vi en content udarbejdelse ved at strukturere og kategorisere alle behovsområder.

 

Implementering

OmrĂĄderne implementerer vi i Chatbot softwaren, og vi opbygger kommunikationsflowet, sĂĄledes at vi kan matche henvendelser med svar.

 

Testing & Q/A

Vores insight-specialister laver i samarbejde med jer en analyse og optimering af chat-funktionaliteten med udgangspunkt i de fælles fastsatte målsætninger og KYNETICs proces for data- og webanalyse.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant

eksperter

Danmarks førende eksperter hjælper jeres virksomhed med at skabe resultater

+18
ĂĄrs erfaring med digital marketing
+200
vækstcases er grundlag for vores erfaring
data-drevet marketing

Vi fĂĄr typisk 20-50% mere ud af jeres budgetter

Se alle fordelene
Søgemaskineoptimering

Typisk

25%

bedre rankings

SEM, PPC og social Ads

Typisk

30%

højere ROAS

RTB, display og medieindryk

Typisk

35%

øget awareness

Digital marketing strategi

Typisk

50%

højere ROI