CHATBOTS
Opbygning af intelligent kommunikation
En af de mest markante digitale fremskridt inden for e-handel og kundeservice er automatisering og personalisering før, under og efter et køb. Inden for kundeservice er chatbots og intelligente assistenter centrale teknologiske værktøjer, der sikrer en optimal brugeroplevelse for forbrugerne.
Kontakt osUdvikling, opsætning og servicering af højeffektive intelligente chatbot-funktionaliteter
Automatisering, intelligent kommunikation og digital tilstedeværelse, tilpasset kunderejser
Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast
Hvad arbejder vi med
Chatbots og intelligent assistants
Vi integrerer chatbots for at automatisere og skabe intelligent kommunikation, som komplementerer dit website og din sociale medie tilstedeværelse. Dette sikrer en effektiv styring af trafik og optimerer interaktionen med konverteringsmodne forbrugere.
Med nogle af landets mest kompetente specialister inden for udvikling og implementering af chatbot-funktionaliteter, etablerer vi intelligente chatbots, der reducerer manuelt tidsforbrug på supportsager og skaber målbare resultater på tværs af brancher.
Â
Med en detaljeret metodisk tilgang og indsigt i forskellige markeder og sektorer assisterer vi ambitiøse virksomheder i at nedbryde kommunikationssiloer og maksimere værdien af deres chatbot-setup. Vi står bag nogle af landets mest avancerede chat-funktionalitetsopsætninger og rådgiver om valg af den software, der bedst matcher jeres specifikke behov.
Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC
Vi er anerkendt af en lang række glade kunder, der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde. Gennem vores dybt forankret viden indenfor marketing automations har vi vækstet utallige af vores kunders forretning med Chatbots.
Hvordan arbejder vi med
Automatisering af Chatbot setup
Analyser indikerer, at op til 50% af kundeservicehenvendelserne kan automatiseres, hvilket potentielt kan generere op til 25% flere kunder og en øget omsætning på 30%. Vi bemærker en voksende interesse for automatisering inden for kundeserviceområdet, og i denne sammenhæng fremstår chatbot-funktionaliteter som den mest effektive løsningsmodel.
NĂĄr vi udvikler og implementerer Chatbot-løsninger, arbejder vi typisk med to overordnede mĂĄlsætninger: At mindske manuelt tidsforbrug pĂĄ supportsager og kundeservice samt øge salg via automation.Â
Â
Først og fremmest mindsker vi virksomhedens manuelle tidsforbrug ved at øge kundens evne til selvbetjening. Først identificerer vi kundens spørgsmål, som vi matcher med supportartikler, som vi foreslår til kunden via ChatBot-funktionaliteten.
Â
Kan henvendelsen ikke besvares via en eksisterende support/FAQ artikel, leder vi kunden til support formularen/support e-mail. Ved hybride chatløsninger kombinerer vi chatfunktionaliteten med muligheden for automatiske flows og svar med en menneskelig chatfunktion. I dette tilfælde kan vi opsætte regler og triggers, som gør det muligt at lade medarbejdere tage over, hvor bot funktionaliteten kommer til kort for at kunne skabe maksimal værdi.
Â
For at opnå jeres målsætning om øget salg, maksimerer vi salgspotentialet uden for normale arbejdstimer. Dette gør vi ved at forbedre de potentielle kunders evne til at identificere de rette produkter eller tilbehør gennem vores avancerede ChatBot-teknologi. Baseret på kundens indtastning, hvad enten det er produktets navn eller nummer, vil relevante produkter eller produktkategorier blive præsenteret.
Vores typiske proces
Det optimale Chatbot setup
Med en grundig metodisk tilgang og på tværs af markeder og brancher, hjælper vi ambitiøse virksomheder med at nedbryde siloer i kommunikationen og få det det maksimale ud af deres chatbot setup. Vi hjælper med nogle af landets største og effektive setups af chat funktionaliteter, og vi rådgiver i at finde det software, som passer bedst til jeres behov.
Vi er eksperter i opsætning af avancerede chat-funktionaliteter og rådgiver jer i valg af det optimale software til netop jeres behov. Inden implementering af en chatbot, er det afgørende at afdække hvilke udfordringer den skal adressere. Vi kortlægger de nødvendige kommunikationsflows, integrerer med eksisterende systemer, og sikrer at løsningen bliver skræddersyet til jeres virksomheds unikke behov.
Â
Baseret pĂĄ cases og specialisering i automatiseringer i kundeservice kontekst, har vi udarbejdet vores unikke chatbot framework, som sikrer, at vi grundigt og effektivt fĂĄr det maksimale ud af jeres budget.
Dataindsamling
I samarbejde med jer indsamler vi de nødvendige data til at håndtere automation, som dækker jeres KPI’er, herunder eksempelvis supportmails, interview af personer, som håndterer supportopkald samt gennemgang og analyse af data fra historiske chathenvendelser.
Â
Strukturering af data & identifikation af content krav
Vi identificerer i fællesskab mønstre i henvendelser, behov og problemer, som danner grundlag for de content krav, der stilles. Ud fra dette laver vi en content udarbejdelse ved at strukturere og kategorisere alle behovsområder.
Â
Implementering
OmrĂĄderne implementerer vi i Chatbot softwaren, og vi opbygger kommunikationsflowet, sĂĄledes at vi kan matche henvendelser med svar.
Â
Testing & Q/A
Vores insight-specialister laver i samarbejde med jer en analyse og optimering af chat-funktionaliteten med udgangspunkt i de fælles fastsatte målsætninger og KYNETICs proces for data- og webanalyse.
Læs mere om hvordan
Vi kan vækste jeres forretning med
E-mail marketing
KYNETIC er landets førende eksperter i intelligent e-mail marketing og mail-flows, der skaber vækst, flere leads, øger salg og højere retention.
Tracking
KYNETIC har berøring med at 9 ud af 10 har fejl eller mangler i deres tracking setup, lær mere om, hvordan I sikre jer et korrekt tracking setup.
Strategisk rĂĄdgivning
Vi hjælper ambitiøse virksomheder med at vinde deres brancher ved at tænke og eksekvere effektive data-drevne digital marketing strategier i ind- og udland
E-commerce Marketing
Vi driver forretningsvækst og vinder brancher med banebrydende teknologi og best-in-class strategi og eksekvering digital marketing