Pensionskasse vælger KYNETIC som Google Ads samarbejdspartner
En af landets største pensionskasser, PenSam, har valgt KYNETIC til at håndtere og udvikle deres Google Ads annoncering på tværs af forretningsområder. PenSam har mere end 400.000 kunder og investeringsaktiver for mere end 138 mia kr. PenSams primære forretningsben består af pension, bank og forsikring, som alle er del af Google Ads setuppet. Med vores Google Ads framework, øget fokus på brug af machine learning og et strategisk afsæt i kunderejsen, skal vi udvikle et klassisk Google Ads setup, som i højere grad skal understøtte forbrugernes købsrejser, sikre mere relevans og naturligvis skabe en højere ROAS og ROI.
Søren Rokkjer Tofteberg, Traffic & Website manager hos PenSam, udtaler: ”PenSam har søgt en samarbejdspartner, der kunne kombinere forretningsanalyse med teknisk automatisering og AI. KYNETIC kunne begge discipliner til fulde, og sammen med traditionel know-how om Google-annoncering, så var de lige den medspiller, vi havde behov for. Vi ser frem til at se ogod resultatvækst igennem klogere udnyttelse af data.”
Kasper Ebsen, CEO & Partner hos KYNETIC, tilføjer: ”PenSam er et godt eksempel på en koncern, der har forholdsvis komplekse produkter, mange kunder og allerede bruger Google Ads som en central del af deres digitale tilstedeværelse, men som mange andre oplever en stagnering i deres performance. Her sætter vi vores SKAG Hybrid framework og fokus på machine learning i spil, som, kombineret med høj grundighed, sikrer mere effektivitet for budgetterne, højere ROI, men også en indsats, der I langt højere grad gør op med de klassiske Google Ads setups.”
Om virksomheden
PenSam har siden 1986, som et af Danmarks største pensionsselskaber, arbejdet for at sikre de bedste vilkår og arbejdsmarkedspension til FOA’s faggrupper. PenSam har ligeledes fokus på ansvarlig og omkostningseffektiv forvaltning af investeringer og tilbyder dertil pensionskunder ogt deres familier bank- og forsikringsprodukter.