Inbound-lead-generering for tech startup
KYNETIC skal hjælpe den danske startupvirksomhed Whaii med udarbejdelse af en intelligent digital strategi samt al virksomhedens digitale marketing på tværs af kanaler. Herunder både SEO, betalt annoncering, e-mail marketing og SoMe annoncering.
Head of Projects, Mads Bugge, fra KYNETIC uddyber:
”Som SaaS startup er det vigtigt med en knivskarp digital marketing strategi og et konverteringsstærkt inbound marketing setup. Det hjælper vi Whaii med gennem intelligent, datadreven marketing på tværs af kanaler – både SEO, SoMe, email marketing samt betalt annoncering på alle de største platforme. Vi hjælper Whaii med at styrke kendskabet til deres brand og produkter på globalt plan. Med vores fælles vision om at skabe bedre resultater gennem AI og machine learning, er samarbejdet med Whaii et ”match made in heaven”. Sammen står vi foran en spændende mission om at gøre Whaii til både danske og internationale brancheførende virksomheders foretrukne rekrutteringsløsning.”
Michael Skovsgaard, CEO og Founder hos Whaii, supplerer:
”Når det lykkes at finde en samarbejdspartner, hvor relationer går op i en højere enhed med mission, teknologi og mål, så er det med at slå til. Vi er kommet godt fra start og glæder os til rejsen med KYNETIC, hvor kendskabet til Whaii skal øges, så virksomheder overalt i verden kan spare tid i deres rekrutteringsproces og sikre, at de ansætter de absolut bedste kandidater – hver gang.”
Intelligent rekruttering drevet af AI
Som en banebrydende løsning til rekruttering, bruger Whaii kunstig intelligens til at forbedre virksomheders screening proces. Med Whaii kan virksomheder automatisere deres rekruttering, så de både rekrutterer bedre og på kortere tid – med en screening rate på 100%. Whaii er fremtidens rekrutteringssoftware, som gør HR og medarbejderrekruttering både smartere, nemmere og bedre.