KYNETIC skal fortsætte den internationale e-commerce ekspansion for livsstilsbrandet byRavn
Med et mål om at øge omsætningen gennem en forbedret online synlighed, har byRavn valgt KYNETIC som samarbejdspartner. Med fokus på at skabe eminente kundeoplevelser, og i tæt samarbejde med byRavns in-house marketingafdeling, har vi udviklet et ambitiøst og målrettet digitalt marketing setup. Kombinationen af intelligent online markedsføring og en datadrevet tilgang til analyse skal sikre, at byRavn tager fronten på internationalt livsstils eCommerce. Dette sker blandt andet gennem betalt og organisk Search, Display og Facebook annoncering, der tilsammen skal sikre en stilsikker 360 graders online markedsføring.
Partner & Senior Digital Consultant Tommy Arildslund udtaler:
“Vi er allerede godt i gang med at udtænke intelligente løsninger, blandt andet med business intelligence og predictive analysis som værktøjer. Vi deler byRavns vision, og med kvalitet og eminente kundeoplevelser som omdrejningspunkt i den digitale strategi, hjælper vi byRavn til målbar vækst med datadrevet avanceret annoncering i blandt andet Google Ads, shopping og på Facebook. Vi ser frem til det videre samarbejde med byRavns dygtige specialister.”
Peter Ravn, grundlægger af byRavn, tilføjer:
“Da Kasper og Tommy stiftede KYNETIC, var det et helt naturligt valg for os at følge med. Vi valgte KYNETIC, fordi de har et højt strategisk niveau, og vi sætter stor pris på, at vi har en fast kontaktperson med høj grad af forretningsforståelse, og som ikke bliver skiftet ud hele tiden, ligesom vi har været vant til ved andre burauer. Vi ser allerede stærke resultater med stigende konverteringsrater og forbedret annonceperformance, og vi glæder os til at følge den forskel, KYNETICs erfaring med – og viden om – data og AI kan gøre for byRavn fremadrettet.”
Interiør og livsstil brandet byRavn, som blev grundlagt i 2013, specialiserer sig i unikke og skræddersyede produkter lavet af kernelæder. byRavn prioriterer en høj grad af bæredygtighed og har et ønske om at skabe noget, der ikke kan fås i butikkerne. Kvalitet og den gode kundeoplevelse er netop omdrejningspunktet i samarbejdet mellem byRavn og KYNETIC, og vi ser frem til at hjælpe med at optimere kundeoplevelsen på tværs af alle digitale kontaktpunkter.