Vi er stolte af at kunne præsentere vores nye samarbejdspartner, Det Danske Madhus, der er i dag en af de klare markedsledere på det danske marked for måltidsløsninger leveret til kundens eget hjem, institutioner mv. Det danske Madhus, der blev stiftet tilbage i 2003, leverer hverdagsmad med udgangspunkt i klassiske danske retter, og har en ambition om at vækste deres online salg og kundebasen med 400% frem mod 2025.
”Vi valgte at gå med Kynetic som vores digital marketing bureau, fordi KYNETIC kom med en særdeles gennemarbejdet og detaljeret strategi og præsentation. Det overbeviste os om, at KYNETIC kan være den helt rigtige samarbejdspartner, som gør at vi får optimeret vores digitale vækstmotor mod det optimale”, Christian Kragerup, Head of Marketing hos Det Danske Madhus
KYNETIC skal bidrage med udvikling og strukturering af Det Danske Madhus’ e-commerce platform, gennem etablering af et 360 graders digitalt performance marketing setup, der skal løfte virksomhedens ambitiøse vækstmål. Via et dualt strategisk og taktisk arbejde, skal KYNETIC også hjælpe Det Danske Madhus på deres mission om at sprede madglæde igennem ernæringsrigtig hjemmelavet mad i høj kvalitet.
“Vi er rigtig glade for, at Christian og Det Danske Madhus har valgt os som samarbejdspartner. Det var en rigtig spændende proces, hvor vi fik mulighed for både at gå dybt i deres setup og deres forretning. Selvom de er en etableret forretning, er det super spændende at være med til både at sikre og udbygge deres markedsposition i Danmark. Vi glæder os meget over samarbejdet” udtaler Mads-Mikkel Tarding, Head of Operations.
Vi er godt igang med samarbejdet og glæder os til at være en del af udviklingen.