Kunderejsestrategier, attributionsmodellering og AI skal styrke digitale strategier hos Nørrebro Bryghus og Home Shoppen
Med de nye kunder Nørrebro Bryghus og Home-shoppen.dk kan vi hos KYNETIC se frem til spændende samarbejder med to e-commerce virksomheder, som befinder sig i hver deres high-competition brancher.
Mads Kvejborg, Digital Marketing Specialist hos KYNETIC, udtaler:
”Den høje konkurrence på markederne gør det nødvendigt at have det rigtige Google Shopping setup for at sikre, at virksomhederne lægger sig i front og kan konkurrere med større brands – og derved eskalere det digitale salg. Dertil arbejder vi særligt med gennemgående analyser og adfærdsbaseret re-targeting og DPA samt e-mail marketing og automation. Med effektive data- og kunderejse-drevne strategier øger vi således CLV og maksimerer udbyttet af virksomhedernes ad spend.”
Datadrevne cross-channel digital marketing strategier, der vinder brancher
Ecommerce markedet oplever, at klik- og CPM priser stiger markant. Derfor arbejder vi med kunderejsestrategier, attributionsmodellering og intelligens for at opnå en højere ROI, øge CLV og få mere ud af budgettet. Den høje konkurrence på de forskellige markeder sætter yderligere store krav til det digitale marketing setup, der kræver en hyper-fokuseret tilgang til kommunikationen på tværs af de forskellige kanaler og touch points i kunderejsen.
”Vi har været rigtig glade for vores samarbejde med KYNETIC, der igennem hele processen har arbejdet professionelt og systematisk med udviklingen af vores nye online univers. De har igennem hele processen været en god sparringspartner og været med til at udvikle sitet ud fra vores idéer, såvel som kommet med egne idéer til udviklingen. Vi glæder os til at fortsætte arbejdet med KYNETIC og i samarbejde udvikle den bedste onlineoplevelse inden for ølbranchen.”
Mathias Pedersen
Head of Communication and Branding hos Nørrebro Bryghus
“Vi er yderst tilfredse med vores nyopstartede samarbejde med KYNETIC. Vi oplever en god samt professionel kommunikation, og man kan virkelig mærke, at de har en god forståelse for vores forretning. De er gode til at sætte sig ind i vores problemstillinger, hvilket er det, vi vægter højt hos et markedsføringsbureau. Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde.”
Emil Langkilde
Medejer af Home-shoppen.dk
Om virksomhederne
Nørrebro Bryghus, grundlagt i 2003, blev hurtigt et fyrtårn i den danske ølkultur. Med 250 forskellige øl produceret, blandt andet til egen bar og restaurant, er bryghuset nu klar til at fokusere mere digitalt, heriblandt med mikrobryggeriet Braw.dk.
Home Shoppen er en importvirksomhed med speciale i anderledes og spændende kvalitetsprodukter, der skal gøre hverdagen sjovere for både mænd og kvinder. Hos Home Shoppen er du altid sikret høj kvalitet i både produkter og service til konkurrencedygtige priser.