key take aways
I dette webinar vil du lære følgende
- Tag ejerskab på data: Etabler en “data-brain” med centraliserede og live-data
- Marketing attribution er en gamechanger
- Forstå dine kunder: Personalisering og hyper-relevant kommunikation: Vær hurtig og agil
- Undervurder ikke topfunnel og langsigtet kommunikation
- Hvordan du leverer førsteklasses kunde- og brugeroplevelse anno 2020
- SEO 2020 – Go big or go home!
- Et Google Ads og Social Media setup til ultimativ skalering
- Marketing automation: Fra simpel email til multichannel automation
introduktion
Derfor er webinaret relevant
Få indsigtsfuld viden om hvordan du går fra average til excellence i et konkurrencepræget ecommerce marked
Væksten igennem ecommerce og ecommerce marketing stiger hurtigt dag for dag, både i Danmark og uden for de danske grænser. Det er for længst blevet en forretningskritisk disciplin for de fleste, der driver sin virksomhed digitalt i dag. Væksten inden for ecommerce har bragt utallige muligheder med sig, men også en hård konkurrence. Dette har gjort disciplinen ecommerce til en omfattende og kompleks disciplin at navigere i, hvor det er altafgørende at levere den bedste oplevelse, for at opnå succes.
“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“
Tidligere deltager
November 2019
målgruppe
Hvem er webinaret for?
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr om året.
Da der er et begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. ved signup.
Vores eksperter
Dine værter
Kasper Ebsen
CEO & Senior Digital Marketing Strategist
Jeppe Juul Sørensen
Head of Strategy & Growth