Afholdt Event

Webinar: De 6 vigtigste Ecommerce Performance Features på Google og Facebook i 2020

Gratis webinar med KYNETIC: Vi giver dig de 6 vigtigste Ecommerce Performance Features på Google og Facebook i 2020 på én time.

key take aways

I dette webinar vil du lære følgende

  • Facebooks Power 5 Framework til optimering af den samlede kontoperformance
  • Googles Smartbidding som er en gamechanger til forbedring af Google Ads performance
  • Optimering af Facebooks produktkatalog
  • Google Shopping der er en konkurrencemæssig nødvendighed i 2020
  • Brug af Facebook Analytics data og Facebook Attribution til optimering af kampagneperformance
  • CRO som fundament for et stærkt Google Ads setup
Få besked når vi holder næste event
introduktion

Derfor er webinaret relevant

Få indsigtsfuld viden om Googles og Facebooks avancerede features til øget performance

AI og machine learning er i stigende grad en integreret del af nutidens avancerede datadrevne digital marketing. Der findes en stor mængde avanceret embedded high-performance teknologi i de store platforme, Facebook og Google, som der i høj grad kan drages nytte af, til en øget performance og forretningsvækst.

 

Tag blot smartbidding, Googles budstrategi som bruger avanceret machine learning der øger performance markant. Det samme er tilfældet for Facebook, der med kunstig intelligens og komplekse features som Campaign Budget Optimization (CBO), dynamiske annoncer, automatiske placeringer og målretning hæver performance på baggrund af enorme mængder data.

 

Fælles for alle features på tværs af begge platforme er, at der kræves en dyb indsigt i brugen af disse til størst muligt afkast. Netop ovenstående glæder vi os til at dele ud af vores viden omkring på webinaret, som taler til dig, der bruger marketing aktivt, som et værktøj eller katalysator for forretningsvækst og derfor har brug for den nyeste viden. Sidder du dybt nede i kanalerne eller er du blot interesseret i udviklingen og mulighederne med annoncering på Google og Facebook, vil du i den grad få gavn af webinaret.

 

Med dybdegående indsigter i ovenstående områder, mener vi, at I er klar til at drage fordel af Googles og Facebooks avancerede high-performance features. Dine key takeaways fra webinaret vil være konkrete og implementerbare direkte i dine egne setups.

KYNETIC er udnævnt til Facebook Preferred Bureau Partner. En titel Facebook kun tildeler til bureauer, der opfylder de højeste standarder inden for annoncering på platformen. KYNETIC er udover titlen også den ultimative topscorer i Danmark, på baggrund af overbevisende resultater i kvalificerende forbrug og kvalificerende placeringer. Resultaterne har KYNETIC opnået ved at have branchens dygtigste specialister indenfor brugen af Facebooks annonceringsplatform, der har den dybeste forståelse af platformens højteknologiske funktioner samt aktiveringen heraf.

“Jeg kan med glæde konstatere, at KYNETIC arbejder væsentligt mere sofistikeret og dybt med digital marketing end 99% andre bureauer og eksperter vi møder i vores arbejde.“

Tidligere deltager
Februar 2020
målgruppe

Hvem er webinaret for?

Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr om året.

Vores eksperter

Dine værter

Mads Kvejborg

Digital Marketing Specialist

Louis Thomsen

Digital Marketing Specialist

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant