Tracking & Data pt 2 - De tre vigtigste byggesten i fremtidens tracking setup
Tre tracking elementer, der løfter din performance og fremtidssikrer dit marketing setup
Tilbage i foråret, da vi for første gang afholdte “Tracking & Data anno 2021”, deltog +200 virksomheder. Vi er nu tilbage med nyt og eksklusivt indhold, hvor vi bl.a. går dybere ned i de tre vigtigste byggesten i et effektivt og fremtidssikret tracking setup.
Dato:
Torsdag d. 11. november
Tidspunkt:
09.00 - 10.15
Sted:
On-Demand webinar
introduktion
Få specialisternes anbefalinger og best practices til et fremtidssikret tracking setup
Som et af Nordens førende digital marketing performance bureauer, har data tracking afgørende indflydelse på alle vores arbejdsprocesser i KYNETIC. Vi mener derfor også at de bedste digital marketing strategier i dag, er afhængige af gode og valide data.
I vores første webinar om tracking gav vi en 360 graders introduktion til hvordan du med et full-funnel tracking setup, kan få de rigtige indsigter til at tage din virksomhed til nye højder. Vi gennemgik tekniske landvindinger fra 3. parts til 1. parts cookies, Apples tracking prevention, Google Consent Mode, server-side tracking, marketing attribution, data centralisering og AI-drevet data-analyse. Vi kom med svaret på hvorfor et godt tracking setup er forretningskritisk for enhver virksomhed, der arbejder digitalt med deres forretning uanset branche.
Har du endnu ikke set vores webinar: “Tracking & Data anno 2021 – The New Normal in Digital Marketing”, så kan det ses on-demand lige her.
I KYNETIC har vi, med vores framework og tech-stack, hjulpet mere end 300 kunder og projekter med at bygge stærke bæredygtige tracking setups, der også understøtter en ukendt fremtid.
I dette webinar er vores eksperter tilbage og går et spadestik dybere ned i nogle af de vigtigste elementer i et fremtidssikret tracking setup. Afhængigt af din erfaring med tracking og data, anbefaler vi at du har set vores første webinar, da dette webinar kræver at man har en basisviden inden for tracking og data.
Vi kommer i dette webinar til at gå i dybden med, hvad vi mener er de tre fundamentale byggesten i fremtidens tracking setup. Først og fremmest kigger vi ned i serverside tracking og gennemgår hvordan serverside tracking adskiller sig fra client side tracking setup. Dertil kommer vi med konkrete eksempler på hvordan implementationen af serverside tracking og conversion API har påvirket performance hos vores kunder.
Dernæst kigger vi på hvordan du med google consent mode, kan mindske konsekvenserne af de tracking udfordringer vi lige nu oplever. Sidst, men ikke mindst, kigger vi på hvordan du får det rigtige fundament for at kunne attribuere dine data for maximal performance vha. en CDP.
Det bliver 75 min. i selskab med to erfarne specialister Mads Kvejborg, Paid Social Lead & Senior Specialist og Tommy Arildslund, CTO & Senior Consultant. De kommer med deres anbefalinger og best practices til et fremtidssikret tracking setup, samt konkrete tiltag, du kan implementere i dit setup i dag.
Key take-aways
I dette webinar lærer du:
- Hvordan serverside tracking adskiller sig fra client side tracking setup
- Hvordan du minimerer spild og øger din performance med conversion API
- Hvordan du anvender data i consent mode til at forbedre din performance
- Hvordan du får det rigtige fundament for at kunne attribuere dine data for maximal performance
- Hvordan I skal konsolidere og attribuere jeres data i jeres virksomhed for at lægge den rigtige virksomhedsstrategi
Download webinaret On-Demand
Bliv klar til fremtidens digitale marketing med KYNETIC“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“
TIDLIGERE DELTAGERE, NOV. 2019
NEXT-LEVEL DIGITAL MARKETING ANNO 2019
Hvem er webinaret for
Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +1.000.000 kr om året.
Vores eksperter
Dine værter
Tommy Arildslund
CTO & Senior Consultant
Mads Kvejborg
Senior Digital Marketing Specialist