Webinar
On-demand
Tag marketingstrategien til højeste niveau med datacentralisering
Fremtidens data-fundament for sømløse digitale marketing-strategier og højere ROI på marketingbudgettet
Vores CTO og Senior Specialist Tommy Arildslund og Partner & Senior Consultant Kasper Ebsen, stiller skarpt på en af tidens største digitale trends: Datacentralisering og digital customer platforms, og hvordan de er med til at skabe det nye fundament for mediestrategier, marketing automation og jeres samlede digitale marketing-indsats på tværs af kanaler.
Om webinaret
Sådan får du det fulde udbytte af dine data
Datacentraliseringsteknologi og en centraliseret data-arkitektur, åbner en lang række muligheder for tættere kommunikation til jeres kunder, dybere indsigt i kundeadfærd, et hav af automatiseringsmuligheder og ikke mindst en sømløs kundeoplevelse på tværs af kanaler. Og alt det skaber ikke kun mulighed for at tage en førerposition i branchen, det gør det også muligt at optimere afkastet væsentligt på jeres marketinginvesteringer.
Men det kræver ikke bare et stykke software. Det kræver den rette arkitektur, proces og deri de rette teknologiske valg og ikke mindst den rette eksekvering.
Derfor vil webinaret tage udgangspunkt i vores rå erfaringer med implementering af datacentraliseringssetups for kunder med nationalt og internationalt perspektiv og tusindvis af datapunkter. Vi giver indblik i arkitektur, processer, teknologivalg, data-analyse og hvordan data aktiveres optimalt ved brugen af en CDP.
Key take-aways
I dette webinar får du blandt andet indsigt i:
- Fundamentet til en ægte datadrevet digital marketing-strategi og eksekvering
- A single source of truth - vejen til a single point of view
- Centralisering af data - fordele og ulemper
- Fremtidens data-arkitektur - sådan bør det bygges
- Teknologivalg og afskygninger af CDP’er
- High value use cases for datacentralisering og engagement i kanalerne
- Fallpits og succes-drivers: Hvad skal I være særligt opmærksomme på?
- Fremtiden for datacentralisering
Modtag on-demand webinar og vores specialisters slidedeck
Bliv klar til fremtidens digitale marketing med KYNETICHvem er webinaret for
Ambitiøse marketingfolk med adgang til store mængder data
Webinaret er relevant for ambitiøse B2C og B2B virksomheder, der har adgang til, eller allerede arbejder med, mange data på kunder, adfærd og i kunderejsen generelt.
Du er muligvis CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, og har et digital marketing budget på +1.000.000 kr om året.
Omtalt i medier
"KYNETIC står bag nogle af landets mest ambitiøse digital marketing setups. Grundigere digital marketing håndværk accelereret af data og kunstig intelligens er opskriften bag”
Vores eksperter
Dine værter
Kasper Ebsen
Partner & Senior Consultant
Tommy Arildslund
CTO og Senior Specialist