SEO Study: Analyse af de +100 største spillere på det danske ecommerce-marked
Analyse af SEO tilgange og udbredte fejl hos landets største ecommercers, og hvad du kan lære af dem
I KYNETIC har vi foretaget en gennemgribende SEO analyse af +100 af de største ecommercers i Danmark, der over det seneste årti har siddet tungt på de trafik-genererende høj-volumen keywords. Med et datagrundlag fra en bred vifte af brancher, belyser vores SEO study de mest udbredte fejl, best-practice løsninger, og konkrete actions til optimering af jeres SEO indsats.
Dato
2. december
Tidspunkt
Kl. 9-10
Sted
Online webinar
Introduktion
Optimale SEO strategier og dybdegående analyser af data
Konkurrencen om kundernes opmærksomhed har aldrig været større og samtidig ser vi at CPC- og CPM priser stiger i betalt annoncering. En succesfuld digital marketing indsats skal for mange virksomheder derfor vindes i den organiske trafik, hvilket vores førende specialister i KYNETIC kommer med konkrete tiltag til i dette webinar.
Godt content og indhold på dit site er guld værd, men uden det rette tekniske fundament bliver det fulde potentiale af dit indhold ikke indfriet. Hastighed, sikkerhed og brugervenlighed kombineret med en dyb forståelse for Googles algoritmer er nøglefaktorer for en god performance for dit site.
Vi har analyseret +100 af de største B2C ecommercers i det danske marked, hvor vi har indsamlet første- og tredjepartsdata på tværs af brands, lande og ecommerce brancher, såsom forhandlere af møbler, vin- og spiritus, forbrugerelektronik, fashion, sko, personlige pleje, sport og fritidsudstyr samt byggemarkeder, guldesmede, isenkræmmere mv.
Vi har analyseret data og undersøgt:
- Korrelation mellem best-practice tekniske implementeringer, hastighed, UX og rankings
- Linkprofilens indflydelse på vækst i organisk synlighed anno 2020
- Scoring af SEO indsats ift. forretningsmæssig vækst
Analyseresultater og konkrete actions i højt tempo
Dine værter til webinaret er vores vores specialister Kristian Klynge, Digital Marketing Specialist, og Tommy Arildslund, CTO og Senior Digital Marketing Specialist. De vil præsentere resultaterne af vores analyse på én effektiv time med en åben Q&A efterfølgende.
Da der er begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. Afmelding til webinaret kan foretages via tilmeldingsmailen du får tilsendt.
KEY TAKE-AWAYS
I dette webinar lærer du:
- Tekniske brølere store ecommerce virksomheder laver og hvordan du selv undgår dem
- Best-practice til onpage optimering: Dæk hele kunderejsen, intænk search intent og anvendelse af Googles SERP features
- Den gode linkprofil anno 2021
- Indsigt i SEO niveauet blandt danske ecommercers
Se webinaret on-demand og modtag vores specialisters slidedeck
Resultaterne af vores analyse og best-practice til SEOVores eksperter
Dine værter
Tommy Arildslund
CTO, Partner & Senior Digital Consultant
Kristian Klynge
Digital Marketing Specialist
Hvem er webinaret for
Ambitiøse marketingansvarlige der vil rykke deres forretning
CMO’er, CDO’er, marketingansvarlige, eCommerce managers, beslutningstagesr eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på typisk +1.000.000 kr om året.
Da der er begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. Afmelding til webinaret kan foretages via tilmeldingsmailen du får tilsendt.