Retargeting study: Analyse af +100 retargeting ad sets
Bliv klogere på én af de mest effektive former for annoncering
KYNETIC tilbyder i dette gratis webinar vores resultater fra vores analyse af +100 retargeting annoncesæts, med et datagrundlag på tværs af brancher og lande. Webinaret bygger på vores Retargeting Whitepaper, som +30 virksomheder allerede har downloadet.
Dato:
Torsdag d. 22. oktober
Tidspunkt:
09.00 - 10.00
Sted:
Online webinar
Key take-aways
I dette webinar lærer du:
- Hvilken kontostruktur og retargetingsperiode der gav den højeste performance
- Hvilken mængde og kvalitet af data, du altid bør arbejde ud fra
- Best-practice til retargeting: Frekvens, format, længde og annoncetekster
- Hvem af de 70 største ecommercers, omnichannelist og annoncører i Norden der anvender retargeting bedst
Se webinaret on-demand og modtag samtidig slidedecket
Resultaterne af vores dybdegående analyse om retargeting on-demandintroduktion
Retargeting er en af de vigtigste annoncerings teknikker
Kampen om kundernes opmærksomhed og kliks er benhård, og grænsen mellem at en annonce er et relevant tilbud eller irriterende støj er hårfin. Retargeting er en af de mest effektive teknikker til at øge antallet af konverteringer, med den største ROI.
Forbrugerne bevæger sig i stadig mere komplekse digitale verdener, hvor landskabet af platforme, devices og browsere er under konstant og hastig udvikling. Et landskab der for annoncørerne samtidig bliver mere indviklede at forstå og navigere i, hvilket direkte kan ses på afkastet af marketinginvesteringerne.
I dag går op til 80 % af marketingbudgetter til spilde. KYNETIC er sat i verden for at hjælpe vores kunder med at lave om på denne statistik, ved at levere bedre performance- og marketingresultater. Det lykkes vi ved at bruge førende teknologier, som AI og machine learning, vores egne frameworks og grundig, dybdegående digital marketing håndværk.
Retargeting i digitale marketing referer til en adfærdsmæssig målretning, der baserer sig på brugerhandlinger, der indikerer en så stor interesse/værdi i et emne, at man ønsker at gen-eksponere brugeren for et budskab.
Analysens formål
Analysens resultater serveret i højt tempo
I dette webinar præsenterer vores specialister, Jeppe Juul Sørensen, Head of Growth & Strategy og Mads Kvejborg, Digital Marketing Specialist, resultaterne af vores analyse af vores datagrundlag på +100 retargeting ads sets.
Webinaret baserer sig på de indsigter vi har udgivet i vores Retargeting whitepaper, som +30 virksomheder allerede har downloadet.
Vores data kommer fra den virkelig verden, på tværs af brands og lande, men afgrænset til annoncører inden for B2C, der enten er Ecommercers eller omnichannelists her i Norden.
Vi har set på en række brancher inklusiv møbelbranchen, Vin- og Spiritus, Byggemarkeder, Børneudstyr, cykeludstyr, forbrugerelektronik, Guldsmede og urmagere, Isenkram, Konfektur, Fashion, Sko, Skønhed og personlig pleje, Sport og fritid m.fl.
Vi har undersøgt:
- Om der arbejdes med tracking og i det hele taget databaserede setups
- Hvis der gør, på hvilket niveau der så arbejdes med det
- Om der er et potentiale for yderligere udvikling og heri hvor stort potentialet er
“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“
TIDLIGERE DELTAGERE, NOV. 2019
NEXT-LEVEL DIGITAL MARKETING ANNO 2019
Hvem er webinaret for
Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning
Vores webinar er fuld af brugbare indsigter til digitale talenter
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr om året.
Da der er begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. Afmelding til webinaret kan foretages via tilmeldingsmailen du får tilsendt.
Vores eksperter
Dine værter
Jeppe Juul Sørensen
Head of Growth & Strategy
Mads Kvejborg
Digital Marketing Specialist