Webinar: Marketing Automation i et kunderejse-perspektiv
Modtag materialet fra vores gratis KYNETIC Insights webinar og få vores best-practice anbefalinger til, hvordan du kan være mere effektiv og skabe bedre resultater ved at implementere marketing automation i dit digital marketing setup.
key take aways
I dette webinar vil du lære følgende
- Attribution og vigtigheden af korrekt data
- Skiftet fra Segment til Adfærdsbaseret marketing
- Effekten af et CDP for dine annoncer
- Brug af Googles automation tools i Google ads
- Automatisk budgivning med Smartbidding på Google ads
- Vores bud på automation tendenser i 2021
Download slidedecket til præsentationen her
Tak for din interesse i vores afholdte webinar. Du kan modtage slidedecket til præsentationen, ved at udfylde formularen herintroduktion
Derfor er webinaret relevant
Væksten igennem ecommerce og ecommerce marketing stiger hurtigt dag for dag, både i Danmark og udenfor de danske grænser. Vores muligheder og værktøjer vokser i takt med at alle benytter digital marketing som en fast del af deres forretnings setup, og derfor er der store fordele at hente, ved at inkorporere automation som en essentiel del af sin indsats.
Væksten indenfor ecommerce i dag har bragt utallige muligheder med sig, men også meget konkurrence for at levere den bedste oplevelse – her kan automation spille en afgørende rolle, da vi kan sørge for, at vi går fra “mass-blast”, til indhold der er tilpasset til den enkelte modtager, baseret på automatiske flows- og materiale vi skaber ud fra brugernes adfærd.
“Jeg blev både inspireret og fik flere konkrete input til hvordan jeg kan arbejdere smartere med automation i et kunderejse-perspektiv“
Tidligere deltager
på Marketing Automation seminar i mar. 2020
målgruppe
Hvem er webinaret for?
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr om året.
Da der er et begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. ved signup.
Vores eksperter
Dine værter
Tommy Arildslund
CTO, Partner & Senior Digital Consultant
Louis Thomsen
Digital Marketing Specialist