WEBINAR
On-demand
E-commerce marketing-strategien 2023 - de afgørende punkter, du ikke må overse
Vind væksten i dit marked med en stærk strategisk e-commerce-indsats for det kommende år
Året er ved at gå på hæld, og budgetter og prioriteter for det kommende år skal lægges helt fast.
Planen for hvordan man når målsætninger i marketing og commerce - og kan åbne champagnen ved næste års afslutning - etableres. Men hvordan arbejder man egentlig godt med sin strategi og hvad er vigtigt at have øjnene på i 2023?
.. Ved webinaret stiller vi op til en snak om, hvad strategien for 2023 skal byde på, hvis du skal accelerere din nethandel i de kommende perioder, samt hvilke udfordringer der er derude og venter på os.
Om webinaret
Er du klar til at realisere vækstkurven i 2023?
2022 har, ligesom de foregående år, budt på mange både mikro- og makro-ændringer i vores samfund.
Eksempelvis på makroniveau har 2022 særligt været præget af krigen i Ukraine, og som følge deraf er råvarepriserne skudt i vejret, og vi taler om en energikrise, som har en stor indflydelse på de fleste forbrugere, og som givetvis vil ændre forbrugeradfærden. En ændret adfærd betyder både at nuværende tilgange kan være forældede og dø, eller vise sig sommuligheder for mere udvikling og vækst..
Også det øgede fokus på privacy ændrer spillereglerne for, hvordan vi kan og skal opbevare og behandle data. En strømning, som skaber udfordringer for mange i digital marketing og måden vi henter, strukturerer, opbevarer og aktiverer vores data på ..
MEN .. Med nye udfordringer kommer dog også nye muligheder.
- Så hvordan får du marketing-strategien lagt helt fast, sikret dig ressourcerne og taget højde for alle de nye muligheder og benspænd, så alle marketing aktiviteterne understøtter virksomheden i de kommende perioder?
Netop det hjælper vi dig med at forstå og arbejde med, når vi i dette webinar sætter ord på, hvordan vi arbejder med den strategiske proces og prioriteter i den digitale marketing-strategi anno 2023.
Key take-aways
I webinaret kommer vi ind på:
- Den strategiske model - hvordan ser den overordnet ud, hvad linket imellem forretningsmålene og marketing-strategien er, og hvordan vi arbejder med den hos KYNETIC
- Udvalgte markeds- og forbrugerindsigter for året - hvad sker der i markederne, hvordan påvirkes adfærden i markederne, hvilke nye strukturelle rammer i lovgivninger skal vi forholde os til, og I hvilken retning peger de strategiske overvejelser
- De vigtigste must wins for strategien 2023
- Fremtidens data-arkitektur - sådan bør det bygges
- Teknologivalg og afskygninger af CDP’er
- High value use cases for datacentralisering og engagement i kanalerne
- Fallpits og succes-drivers: Hvad skal I være særligt opmærksomme på?
- Fremtiden for data-centralisering
Modtag on-demand webinar og vores specialisters slidedeck
Bliv klar til fremtidens digitale marketing med KYNETICHvem er webinaret for
Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning
Webinaret er relevant for ambitiøse virksomheder, som arbejder med e-commerce som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi
Emnerne og indholdet i webinaret er henvendt primært til beslutningstagere i digital, marketing eller c-level – fx CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed. Men hvis du ikke er en af dem er du naturligvis alligevel meget velkommen til at være med.
Omtalt i medier
"KYNETIC står bag nogle af landets mest ambitiøse digital marketing setups. Grundigere digital marketing håndværk accelereret af data og kunstig intelligens er opskriften bag”
Vores eksperter
Dine værter
Jeppe Juul Sørensen
CCO og partner
Mads-Mikkel Fabricius Tarding
Head of Operations og Senior Consultant