B2B Marketing Automation Evolved - Skab maksimal impact med datafunderet MA
Skab maksimal impact på tværs af organisationen med Marketing Automation: 5 must-win battles til optimering af processer, pipeline og churn
I webinaret åbner vi op for hvordan marketing automation er mere end blot e-mail flows og lead scoring - og kan skabe vækst og maksimal værdi på tværs i organisationen. Gennem automatisering af processer, data og kommunikation på tværs af stakeholders, kan dyb forankring af marketing automation spare både tid, gøre håndtering af leads mere strømlinet og skabe en dybere indsigt i både kunder og performance, og mindske churn. I webinaret får du 5 relevante tips til hvordan du tager jeres marketing automation til næste niveau.
Dato:
Tirsdag d. 28 Juni
Tidspunkt:
09.30 - 10.45
Sted:
Online webinar
Om webinaret
Sådan tager I jeres marketing automation setup til næste niveau
I dette webinar åbner vores Senior Marketing Automation Consultant Kristian Moon og CTO Tommy Arildslund op for tilgange, teknikker og metoder til at få indfriet det fulde potentiale af implementering af et datadrevet marketing automation setup i organisationen.
Ofte er marketing automation en misforstået disciplin, som forsimples til kommunikationsflows, triggers og mails. Dog bør MA i stedet anses som digitalisering og konsolidering - og som et led i den digitale omstilling, således at data og potentielle indsigter forankres og skaber både forretningskritiske indsigter for relevante stakeholders, mindsker risikoen for at kunder churner, samt øger lukkeraten.
Med udgangspunkt i konkrete kundecases, giver vi et indblik i hvordan den optimale tech stack kortlægges, hvordan den rette dataarkitektur skabes, og hvordan data aktiveres for størst mulig effekt.
Key take-aways
I dette webinar lærer du:
- Hvordan I kan spare tid gennem effektivisering/automatisering af arbejdsgange
- Hvordan I får et stærkere datagrundlag i jeres automation platform
- Automatisk opsamling af struktureret data, og nedbrydning af data/kanalsiloer - Få styr på data omkring kundernes adfærd, stamdata, salgsdata, mv.
- Organisatorisk forankring er en forudsætning for nedbrydelse af silloler: MA er en kombination af IT og marketing projekt
- Identifikation af kundens position i kunderejsen ved hjælp af behavioural data, og inputs til at få bedre styr på lange kunderejser med førstepartsdata
- Øge retention i B2B kontekst og mindske churn
Modtag on-demand webinar og vores specialisters slidedeck
Bliv klar til fremtidens digitale marketing med KYNETIC“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“
Rikke Nielsen, Marketingchef
Digital Marketing Trends og Tendenser 2021
Hvem er webinaret for
Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +1.000.000 kr om året.
Vores eksperter
Dine værter
Tommy Arildslund
CTO & Partner
Kristian Moon
Senior Marketing Automation Consultant