Næste generations internationalt annonceringssetup i høj-konkurrence branche for dansk unicorn
Vi hjælper UnoEuro med deres digitale synlighed på tværs af kanaler og vækste antallet af kunder på tværs af kunderejser og kanaler. Vi kombinerer et omfattende Google Ads setup bygget på vores eget SKAG Hybrid framework, hvor vi med en granuleret struktur kombineret med automation, machine learning og scripts, skaber højere relevans, mindre spild og højere ROI.
introduktion
Massiv forretningsvækst i en benhård telebranche
For danske UnoEuro, som er en del af team.blue (Zitcom) med en markedsværdi på 1 mia kr, har vi udviklet et næste-generations integreret Google Ads og Facebook Ads setup med brug af automation, scripts, marketing attribution og tæt integration med andre digital marketing kanaler, som både skal håndtere det 7-cifret budgettet mere effektivt, men også skabe større indsigt i kunderejsen.
Det kombinerer vi med et Facebook Ads setup, der understøtter kunderejsen, der hvor Google Ads ikke kan. Samtidig gør vi brug af attribution modelling og en række skræddersyede business intelligence dashboards, for hollistiske optimeringer og undgåelse af last-click fejlkonklusioner.
- SKAG Hybrid framework skaber højere relevans, mindre splid og højere ROI
Indsatsen, som omfatter 7-cifret adspend, er international med data og viden flydende imellem de forskellige markeder og på tværs af Zitcoms brands, som også tæller DanDomain, ScanNet og Wannafind. Det skaber både en større synergi mellem brands, men omfatter også øget effektivitet i forhold til intern konkurrence, spilover-effekter og dominans i eksempelvis Google.
UnoEuro er blandt Europas førende hosting og domæne-udbydere og er med support i verdensklasse og hyper brugervenlige løsninger, den højest ratede webhotel-virksomhed på Trustpilot.
Kasper Ebsen, CEO & Senior Digital Marketing Strategist udtaler
“Med vores setup til håndtering af større Google Ads og Facebook Ads setup i høj-kompetitive brancher, som UnoEuro jo i den grad befinder sig i, kombineret med vores frameworks og viden om marketing attribution og automatisering, forsøger vi at udfordre status quo.
Klikpriser bliver dyrere og dyrere år for år, så med data-drevet modellering af kunderejser, attributions modellering og et tungere fokus på brug af data i indsatsen, arbejder vi koncentreret på at skabe et mere effektivt kampagne-setup, vækste yderligere igennem skalering og ikke mindst skabe højere relevans.”