Enterprise annonceringssetup for førende eCommerce SaaS virksomhed
DanDomain er Danmarks største domæne-udbyder og brancheleder i både domæne-salg og webshop-løsninger til små og mellemstore virksomheder. Vi hjælper DanDomain med deres digital marketing indsats på tværs af paid media med fokus på at understøtte kunderejsen fra research til konvertering.
introduktion
Internationalt annonceringssetup for dansk B2B ecommerce SaaS virksomhed i verdensklasse
For danske DanDomain, som er en del af unicorn virksoheden team.blue (Zitcom) med en markedsværdi på 1 mia kr, har vi udviklet et næste-generations integreret Google Ads og Facebook Ads setup med brug af automation, scripts, marketing attribution og tæt integration med andre digital marketing kanaler, som både skal håndtere budgettet mere effektivt, men også skabe større indsigt i kunderejsen.
Fokus på lavere CPA og højere ROI
I vores tilgang kombinerer vi vores JOURNEY framework, et omfattende Google Ads setup via vores SKAG Hybrid foundation og et granuleret Facebook Ads setup med automation, machine learning og scripts for at få mere ud af budgettet og skalere setuppet med øje for lavere CPA, højere ROI og øget skalering.
Samtidig arbejder vi aktit på at nedbryde siloer mellem kanaler og brands, med brugen af attribution modelling og en række skræddersyede business intelligence dashboards, der giver live indsigt i performance på tværs af kanaler og gør at vi dag for dag kan lyn-optimere baseret på ændringer i markedet, øget efterspørgsel og/eller en anderledes konkurrencesituation.