International B2B inbound marketing setup skaber +900 leads på 12 måneder

Sådan hjalp vi Ucommerce med at skabe 900+ leads på 6 måneder

Vi hjælper Ucommerce med deres 360 graders B2B inbound digital marketing strategi for tværs af markeder, hvor vi kombinerer Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, medieindryk og en SEO-indsats, i data-drevet kunderejsestrategi.

+900

Inbound leads

26%

Løft i kendskabsgrad

18%

Lavere CPC

+ 8000

Virksomheder i lead-pool

introduktion

Massiv forretningsvækst i en benhård telebranche

Ucommerce er en prisvindende international enterprise software-virksomhed, der udvikler e-handelssoftware, som bl.a. bruges af Johan Bülow, Rosendahl,  Emirates, Røde Kors,  Atea, GLS og mange flere virksomheder verden over.

- 360 graders B2B inbound digital marketing strategi

 Strategien består af 2 hovedspor:

  • Et kendskabsspor, hvor formålet er udvide markedet og øget efterspørgsel og kendskab til Ucommerce
  • Et konverteringspor, som skal skabe leads og salg. 

Strategien som gør brug af vores B2B inbound framework kombneret med vores JOURNEY framework, består at 4 sekventielle kunderejser og eksekvering på tværs af Google, Bing, Facebook, Instagram, YouTube, Display-medier og websitet, hvorfor vi undgå kanalsiloer og understøtter det lange overvejelseskøb både i inspirations, research og købsfasen.

+45 %

Leads end tidligere

+35 %

Højere CTR

+ 20 %

Øget trafik

+ 25 %

Est, AI Boost

“Vi er kommet rigtig godt fra start og kan varmt anbefale KYNETIC, som allerede nu har vist høj grad af forretningsforståelse. Deres brug af data og intelligens, som bidrager til at få mere ud af vores marketingbudget, bør være et fokus for enhver virksomhed, der arbejder seriøst med digital markedsføring.”

Martin Sandvand
CCO, Ucommerce

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant