Sådan hjalp vi Ucommerce med at skabe 900+ leads på 6 måneder
Vi hjælper Ucommerce med deres 360 graders B2B inbound digital marketing strategi for tværs af markeder, hvor vi kombinerer Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, medieindryk og en SEO-indsats, i data-drevet kunderejsestrategi.
+900
Inbound leads
26%
Løft i kendskabsgrad
18%
Lavere CPC
+ 8000
Virksomheder i lead-pool
introduktion
Massiv forretningsvækst i en benhård telebranche
Ucommerce er en prisvindende international enterprise software-virksomhed, der udvikler e-handelssoftware, som bl.a. bruges af Johan Bülow, Rosendahl, Emirates, Røde Kors, Atea, GLS og mange flere virksomheder verden over.
- 360 graders B2B inbound digital marketing strategi
Strategien består af 2 hovedspor:
- Et kendskabsspor, hvor formålet er udvide markedet og øget efterspørgsel og kendskab til Ucommerce
- Et konverteringspor, som skal skabe leads og salg.
Strategien som gør brug af vores B2B inbound framework kombneret med vores JOURNEY framework, består at 4 sekventielle kunderejser og eksekvering på tværs af Google, Bing, Facebook, Instagram, YouTube, Display-medier og websitet, hvorfor vi undgå kanalsiloer og understøtter det lange overvejelseskøb både i inspirations, research og købsfasen.
+45 %
Leads end tidligere
+35 %
Højere CTR
+ 20 %
Øget trafik
+ 25 %
Est, AI Boost