Webinar: Marketing Automation i et kunderejse-perspektiv part 2
Webinar: Marketing automation part 2
De vigtigste indsigter i marketing automation, adfærdsbaseret marketing og tendenser for automation i 2021
Dato
Torsdag d. 10 september
Tidspunkt:
09.00 - 10.00
Sted:
Online webinar
Key take-aways
I dette webinar går vi dybden med:
- Attribution og vigtigheden af korrekt data
- Skiftet fra Segment til Adfærdsbaseret marketing
- Effekten af et CDP for dine annoncer
- Brug af Googles automation tools i Google ads
- Automatisk budgivning med Smartbidding på Google ads
- Vores bud på automation tendenser i 2021
Download slidedecket til præsentationen her
Tak for din interesse i vores afholdte webinar. Du kan modtage slidedecket til præsentationen, ved at udfylde formularen herIntroduktion
De vigtigste indsigter i MA og adfærdsbaseret marketing
Vækst med marketing automation
Væksten indenfor ecommerce i dag har bragt utallige muligheder med sig, men også meget konkurrence for at levere den bedste oplevelse – her kan automation spille en afgørende rolle, da vi kan sørge for, at vi går fra “mass-blast”, til indhold der er tilpasset til den enkelte modtager, baseret på automatiske flows- og materiale vi skaber ud fra brugernes adfærd.
Udviklingen i ecommerce og ecommerce marketing vækster hurtigt dag for dag, både i Danmark og udenfor de danske grænser. Vores muligheder og værktøjer vokser i takt med at alle benytter digital marketing som en fast del af deres forretnings setup, og derfor er der store fordele at hente, ved at inkorporere automation som en essentiel del af sin indsats.
Du får eksperternes indsigter i marketing automation
Personer der oplever en følelse af unikt/tilpasset indhold, interagerer op til 3 gange så meget med annoncerne, som ved det typiske “mass-blast” – derfor er dette en must win battle i 2020. I KYNETIC er vi eksperter i at skabe forretningsvækst for ecommercers igennem digital marketing, og vi bruger automation som en fast del af vores arbejde, for at skabe de bedste resultater for vores kunder – i dette webinar deler vi gratis ud af vores viden om netop dette.
Vi gennemgår, hvordan du konkret kan bruge automation i arbejdet generelt og dykker ned i, hvordan vi bruger det, som en del af vores arbejde med Google Ads, hvor vi eksempelvis opsætter budskabs-flows, der er baseret på kundernes adfærd.
Da der er begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. Afmelding til webinaret kan foretages via tilmeldingsmailen du får tilsendt.
"Jeg kan med glæde konstatere, at KYNETIC arbejder væsentligt mere sofistikeret og dybt med digital marketing end 99% andre bureauer og eksperter vi møder i vores arbejde."
Tidligere deltager, feb. 2020
Hvem er webinaret for
Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning
Vores webinar er spækket med brugbare indsigter til digitale talenter
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr om året.
Vores eksperter
Dine værter
Kasper Ebsen
CEO & Senior Digital Marketing Strategist
Tommy Arildslund
CTO, Partner & Senior Digital Consultant