DanDomain vælger KYNETIC til internationalt cross-channel digital marketing setup
Som en del af det nye samarbejde med internetgiganten team.blue, skal KYNETIC i samarbejde med virksomhedens in-house marketingspecialister håndtere den digitale markedsføring på blandt andet Google Ads og Facebook.
Stefan Rosenlund, Managing Director Nordic hos team.blue, udtaler:
“For DanDomain er det en stor fordel, at vi kan samle alle vores digitale marketingaktiviteter ét sted. Det var også én af de primære grunde til, hvorfor vi indgik samarbejdet med KYNETIC. At KYNETIC også holder sig opdateret på den nyeste teknologi, brancheviden og kan supplere og udfordre vores inhouse marketingteam på digital forretning, giver os en kæmpe fordel og et solidt fundament for et godt samarbejde”.
Med en dyb indsigt i den særlige kunderejse og et fokus på at nedbryde klassiske marketingsiloer ved hjælp af en datadrevet kunderejsestrategi, skal KYNETIC hjælpe DanDomain med lead-generering og øget kendskab. Dette gøres med et avanceret Facebook og Google Ads setup, som baseres på gennemgående analyser af data på tværs af brands og markeder.
Mads Bugge, Head of Projects og Digital Marketing Specialist hos KYNETIC, tilføjer:
“Samarbejdet med DanDomain er interessant, især fordi den store konkurrence på markedet kræver et hyper-fokuseret digitalt marketing setup med 360 graders digitale strategier. Vi glæder os til at hjælpe DanDomain med at opruste deres digitale løsninger, så vi sammen kan styrke kendskabsgraden og sikre bedre resultater gennem et knivskarpt fokus på optimering, blandt andet via kunstig intelligens og machine learning.”
Om DanDomain
DanDomain er én af Danmarks største udbydere af domæner og webshops og har mere end 75.000 glade kunder, der rangerer virksomheden blandt de bedste hostingvirksomheder på Trustpilot.