KYNETIC skal hjælpe Eurodan-huse med et inbound-marketing fundament til fremtiden
Eurodan-huse A/S, som med mere end 11.000 byggede huse over de seneste 40 år, er blandt landets største og førende byggefirmaer. Med stolte traditioner og et særligt fokus på at bygge tilpassede typehuse i høj kvalitet, sætter Eurodan-huse nu yderligere fokus deres digitale kanaler. En strategi der både skal understøtte og styrke deres markedssituation og sikre væksten igennem de rette antal leads.
Til det har Eurodan-huse valgt en konstellation af de partnere der hver især er de dygtigste specialister på deres felt. I denne konstellationer er KYNETIC valgt til at konverteringssikre Eurodan-huses kommende og være med til at udarbejde et inbound marketing setup, der styrker Eurodan-huses synlighed digitalt, understøtter forbrugerens stigende research og vækster antallet af inbound leads.
Kasper Ebsen, Partner og Senior Digital Strategist i KYNETIC udtaler:
“Det her samarbejde er særligt interssant af 2 årsager. 1. På grund af at Eurodan-huse har samlet nogle af absolut dygtigste specialister på hver deres felt som skal samarbejde tæt under fælles målsætninger. Og 2. på grund at nybygger-branchen er enorm både hvad angår efterspørgsel, samt hvor vigtig det digitale er for at imødekommende forbrugerens behov. Vi glæder os til samarbejdet med både Eurodan-huse og de dygtige partnere, som vi skal arbejde tæt sammen med og vi ser frem til at bygge det absolut bedste inbound-setup i branchen.”