From Average to Excellence - 5 råd der sikrer forretningskritisk impact af jeres kampagneplanlægning og performance budskaber
5 råd der sikrer forretningskritisk impact af jeres kampagneplanlægning og performance budskaber
Ofte bliver virksomheder fanget i udelukkende tænke kortsigtet, for at sikre at forretningen løber rundt. Det kan derfor være svært at tænke budskaber der skal skabe det langsigtede salg. I KYNETIC ved vi hvor vigtigt det kortsigtede salg er, men også at det langsigtede salg, baner vejen for vores kortsigtede indsatser. For at sikre maksimal værdi af både kort og langsigtede indsatser, kræver blot at man går struktureret til værks og benytte alt tilgængeligt data som fundament. I dette webinar går vi i dybden med hvad det helt præcis kræver, at skabe en stærk data funderet struktur der omfavner både lang og kortsigtet salg.
introduktion
Få specialisternes anbefalinger og best practices til kampagneplanlægning og budskaber der konverterer
I kampen om opmærksomheden fra forbrugerne, produceres der i dag mængder af annoncer og content, men hvis du som virksomhed ikke har 100% styr på, hvad de enkelte budskaber skal gøre for din forretning og hvordan de enkelte budskaber understøtter jeres kunderejser, er der stor sandsynlighed for at i spilde både jeres og jeres kunders tid.
For at sikre at de kampagner og budskaber i som virksomhed, skubber ud i digitale kanaler, rent faktisk giver en øget værdi både på den korte og den lange bane, er det essentielt at implementere:
-
En stærk struktur for planlægning af kampagner og budskaber
-
Performance budskabsplatforme ud fra de muligheder der er i markedet
-
En kontinuerlig test & learn tilgang, således i løbende justere budskaberne i forhold til den performance feedback i ser fra jeres målgrupper.
I KYNETIC har vi udviklet specifikke frameworks og tools, der hjælper med at sikre, at vores kunders kampagner og budskaber også understøtter deres forretning.
I KYNETIC har vi udviklet specifikke frameworks og tools, der hjælper med at sikre, at vores kunders kampagner og budskaber også understøtter deres forretning. I dette webinar vil vores Head of Consulting, Mads-Mikkel Tarding og vores Digitale Designer, Aleksander Svindt, tage jer igennem den process og de elementer vi introducere når vi arbejder med strategisk planning på vores kunder.
Vi vil i løbet af webinaret besvare følgende spørgsmål:
-
Hvorfor er det vigtigt at planlægge sine kampagner?
-
Hvordan sikre i at budskaber understøtter kunderejsen?
-
Hvordan sikre jeg at mine performance budskaber konstant levere bedst muligt på deres KPI’er?
I vil gå derfra med konkrete tiltag, som i vil kunne implementere i jeres forretning, for at sikre en stærkere kampagne og budskabs planlægning på tværs af digitale medier.
Mød værterne: Dyb faglighed og grundig forretningsforståelse
Dine værter til dette webinar har tilsammen +20 års erfaring med digitale marketingstrategier, kampagneplanlægning og kreativ produktion. Begge har arbejdet med nogle af Nordens førende virksomheder og brands heriblandt Imerco, McDonalds, CBB, HBO, Telmore og VW. Det bliver 75 min, hvor de kommer med deres anbefalinger og best practices til målbare kampagner, der understøtter hele kunderejsen.
Key take-aways
I dette webinar lærer du hvordan:
- Du skaber en struktureret kampagneplan, så i ved hvordan hver enkelt kampagne skal løfte for jeres forretning på enten den korte eller lange bane, så i sikre at i måler og evaluere korrekt.
- Du bruger adfærds og “intent” data til at afdække relevante emner og budskabsplatforme.
- Du differentierer jeres budskaber efter audiences ned igennem jeres funnel, så de matcher deres intent.
- Du gennem løbende udvikling af jeres performance budskaber, sikre optimal performance hele tiden.
Download webinar on-demand
Bliv klar til fremtidens digitale marketing med KYNETIC“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“
TIDLIGERE DELTAGERE, NOV. 2019
NEXT-LEVEL DIGITAL MARKETING ANNO 2019
Hvem er webinaret for
Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +1.000.000 kr om året.
Vores eksperter
Dine værter
Mads-Mikkel Tarding
Head of Consulting
Aleksander Svindt
Creative Specialist & Digital Designer