Stå ud i din målgruppes feed med højrelevante digitale annoncer
Sådan kombinerer du kreativitet med teknologi i din digitale annoncering
I gennemsnit ser vi 5000 reklamer om dagen på tværs af vores devices. Det er derfor ikke underligt at vi forbrugere har en lav tolerancen når det kommer til reklame. Hvordan du kan lave digitale annoncer der står ud i din målgruppes feed, fortæller vores specialister om til dette webinar.
Dato:
Torsdag d. 19. august
Tidspunkt:
09.00 - 10.15
Sted:
Online webinar
introduktion
Digitale annoncer til hele kunderejsen
En god annonce fanger øjet, kommunikerer et tydeligt budskab, får trafik til dit site og assisterer til konverteringen af kunder på dit site. Men med så meget indhold der postes online hver dag, er det en stor, kreativ udfordring at lave annoncer, der kan skære igennem støjen og ramme din målgruppe lige i mellemgulvet.
I KYNETIC tror vi på at de bedste resultater kommer af at kombinere flere fagligheder på tværs af marketing discipliner. For at skabe konverterende annoncer kræver det nemlig faglig indsigt i både grafisk design, copywriting, adfærdsdesign og bør sammenkobles med et effektiv annonceringssetup, hvis du vil have allermest ud af din investering.
Derfor er værterne til dette webinar to erfarne specialister indenfor hvert deres felt. Frederik Krarup Ladefoged er Specialist i Paid Social og har hands-on erfaring effektiv i digital annoncering, målretningsstrategier og hvordan du udvinder indsigter fra komplekse datasæt fra annoncering. Han får selskab af vores Digital Marketing Specialist, Oliver Panthera, der til dagligt står i spidsen for kreativ kommunikation i KYNETIC, og som har dybdegående viden i hvilket indhold, der konverterer og engagerer kunder i både B2B og B2C sammenhænge.
Sammen vil de præsentere, hvordan vi i KYNETIC får det fulde potentiale ud af vores kunders annoncering ved at kombinere kreativitet med intelligent data anvendelse. Med fokus på de 3 største og mest anvendte annonceringsplatforme; Facebook, Instagram og LinkedIn kommer vi på 75 min. med vores anbefalinger og erfaringer til, hvordan du kan skabe digitale annoncer, der står ud i din målgruppes feed.
Den ultimative guide til annoncer: Konverter flere kunder med knivskarpe kreativer
Kunne du allerede nu tænke dig at få en smagsprøve på hvad du kan forvente af webinaret, kan du læse Oliver Pantheras guide til alle aspekter i et top performende kreativ. Blogindlægget indeholder best practice til alt fra design til annoncetekster. Læs blogindlægget her.
Key take-aways
Til dette webinar går vi i dybden med:
- Forbrugernes digitale forventninger til dig, og hvordan du imødekommer dem med det rette content i din annoncering
- Best-practice til opsætning, live monitoring, tests og performance evaluering af paid social annoncering
- Konkrete eksempler på hvordan specialisterne vil løse en case
- Hvordan du kan spare annoncekroner og samtidig få flere kunder til din forretning ved at kombinere teknologi, data og kreativitet
Stå ud i din målgruppes feed med høj relevante digitale annoncer
Download webinaret on demand“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“
TIDLIGERE DELTAGERE, NOV. 2019
NEXT-LEVEL DIGITAL MARKETING ANNO 2019
Hvem er webinaret for
Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +1.000.000 kr om året.
Vores eksperter
Dine værter
Oliver Panthera
Digital Marketing Specialist
Frederik Krarup Ladefoged
Digital Marketing Specialist