AI i marketing: Buzz eller en gamechanger?
Landets første webinar om AI i digital marketingi og hvorfor det er fremtidens fundament for best-in-class performance
Er AI i digital marketing en gamechanger eller er det buzz? Hvorfor kan virksomheder løfte deres salg og afkast markant med en AI-first tilgang til eksekvering på tværs af marketingmikset og kanaler? Hvad virker helt konkret både taktisk og strategisk, hvad virker ikke, og hvad bør I som minimum fokusere på allerede nu? Det giver vi svaret på.
introduktion
AI og machine learning indtager verden
Forretningsværdien i anvendelsen af AI og hvilke faldgruber du skal undgå
Vi står i midten af den 3. digitale bølge i den digitale transformation. Den 1. var da computeren blev folkeeje. Den 2. var internettets indtog, der medbragte en ubegrænset adgang til information og viden. Og den 3. bølge, som vi står midt, hvor kunstige intelligens er ved at revolutionere vores teknologier og påvirker stort set alle brancher på godt og ondt.
Hvilken betydning og indflydelse har AI og machine learning for marketing branchen?
Hvorfor oplever visse virksomheder et boost i salg- og marketing resultater – nogle gange op til +70 % i vækst – når de begynder at arbejde strategisk og taktisk med AI i deres marketing strategier? Og hvordan kan I opnå de samme, (eller bedre) resultater i jeres virksomhed med AI og ML? Det kan du høre mere om til dette webinar, hvor vi stiller skarp på AI i marketing.
Vi graver os ned i, hvorfor verdens største tech-selskaber investerer massivt i AI-first strategien. Hvordan virksomheder som jeres, kan bruge AI i jeres digitale marketing strategi – og hvorfor I bør begynde på det allerede nu.
Derudover går vi også i dybden med:
- De forretningsmuligheder anvendelsen af AI og ML åbner for i de vigtigste kanaler som Google, Facebook mv.
- Hvordan AI og ML kan forankres og styrke kunderejsen og brugeroplevelsen
- Hvad I konkret kan implementere allerede i dag af AI og ML
Også tager vi selvfølgelig de kristiske briller på: For hvor stor er værdien AI kan genere? Og hvad er faldgruberne i teknologierne og AI-first strategien? Med andre ord er AI i marketing rent hype eller er det en gamechanger?
Mød værterne: Dyb faglighed og grundig forretningsforståelse
Dine værter til “AI i marketing: Buzz eller en gamechanger?” har tilsammen +25 års erfaring med digitale marketingstrategier, E-handel, leadgenerering mv., og er Kasper Ebsen, CEO & Senior Partner i KYNETIC og Jeppe Juul Sørensen, CCO og Senior Partner i KYNETIC. Begge har arbejdet med nogle af Nordens førende virksomheder og brands, og er samtidig blandt de få eksperter i landet, der ved mest om machine learning og kunstig intelligens i marketing sammenhænge.
Key take-aways
Til dette webinar går vi i dybden med:
- Hvilken udvikling i digital marketing du bør følge tæt
- De nyeste trends indenfor Data- og Marketing Science og deres betydning
- Hvordan kunstig intelligens skaber signifikant værdi i digital marketing
- Hvordan vi anbefaler at arbejde med AI i marketing i praksis - både strategisk og taktisk
- Konkrete cases og eksempler med AI anvendt i praksis
Modtag on-demand webinar og eksperternes sldiedeck
Bliv klar til fremtidens digitale marketing med KYNETIC“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“
TIDLIGERE DELTAGERE, NOV. 2019
NEXT-LEVEL DIGITAL MARKETING ANNO 2019
Hvem er webinaret for
Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +1.000.000 kr om året.
Vores eksperter
Dine værter
Jeppe Juul Sørensen
COO & Senior Partner
Kasper Ebsen
CEO & Senior Partner