En digital transformation og vækstrejse for én af Nordens største magasin giganter
Det er med stor glæde, at vi kan byde Bonnier Publications velkommen hos KYNETIC. Mediegiganten har valgt KYNETIC som partner på deres digitale vækstrejse på tværs af Bonniers mange brands i hele Norden.
Partnerskabet skal forløse Bonniers fulde potentiale ved hjælp af intelligent brug af data, automatisering og kunstig intelligens, med speciel fokus på den betalte del af det digitale marketing setup. Alt dette vil naturligvis foregå i skudtæt samarbejde med Bonniers eget skarpe team.
Lars Fannike, Head of Digital Sales ved Bonnier Publications udtaler I forbindelse med samarbejdet:
“Vi er på en yderst ambitiøs vækstrejse hos Bonnier og har brug for de stærkeste partnere i markedet til at indfri potentialet på den rejse. Både på et strategisk, taktisk og eksekverende plan.
Den teknologiske og digitale verden udvikler sig hurtigt og specielt arbejdet med data og intelligenserne vinder hurtigt frem og skaber en edge i de effekter, vi ser af digital marketing nu og de næste mange år.
Teamet hos KYNETIC har fra starten demonstreret netop den kompetence og profil i markedet, der skal til at indfri det digitale potentiale nu og i fremtiden. Vi forventer os derfor meget af den videre færd sammen.” Bonnierpublications.com
Data, effektive automatiseringer og algoritmisk potentiale i højsædet
Med et dybt og dedikeret fokus på databaseret digital marketing skal KYNETIC hjælpe Bonnier med at transformere den fysiske abonnementsforretning og sikre væksten i de fremtidige digitale markeder. Specielt bliver fokus på værdien og forløsningen af de enorme mængder af data som Bonnier i dag sidder på. Den kan, ved at anvende både 1. og 3. parts algoritmer komme til at blive helt afgørende fra det strategiske til det eksekverende lag af samarbejdet.
Jeppe Juul, Head of Strategy hos KYNETIC udtaler:
“Samarbejdet med Bonnier er helt nøjagtig den type samarbejde vi er bygget til at levere og udvikle på hos KYNETIC. Jeg er utrolig glad for at kunne byde Bonnier velkommen – Mere konkret er ingredienserne for et stærkt samarbejde alle sammen på plads her:
- Et gigantisk datagrundlag vi kan forløse i algoritmerne og med vores metoder at arbejde på i alle lag af et samarbejde,
- Et særdeles kompetent og ambitiøst internt team hos Bonnier selv,
- En meget ambitiøs retning for fremtiden og sidst men ikke mindst
- Et stærkt forretningsmæssigt grundlag med en lang række af nordens aller stærkeste brands som det, det hele handler om.
Derudover er det bare en fornøjelse at arbejde tæt sammen med imødekommenheden hos personerne på de forskellige teams hos Bonnier. Den del må bestemt heller aldrig undervurderes i et samarbejde som dette.
Vi glæder os til et super spændende og langt samarbejde og rejse sammen med holdet fra Bonnier.”
Om Bonnier Publications A/S:
Bonnier Publications er en medievirksomhed, hvis aktiviteter omfatter både trykte og digitale medier, magasiner, apps, websites og en række digitale tjenester. Herunder står Bonnier bag mere end 40 af de mest kendte nordiske brands i denne branche, blandt andet: Bo bedre, Illustreret Videnskab, Bil Magasinet, COSTUME, iFORM, National Geographic, Woman – med mange flere.
Læs mere om Bonnier og køb dit næste abonnement på bonnierpublications.com