Black Friday & Christmas 2020: 30 kritiske indsigter og tips for maksimal afkast

Black Friday & Christmas 2020: 30 kritiske indsigter og tips for maksimal afkast

Få 30 kritiske indsigter, der giver et større afkast i den mest travle periode for ecommerce. Vores webinar er gratis og bliver afholdt torsdag d. 15. oktober, med begrænsede pladser. Vores specialister præsenterer til webinaret, hvordan du bedst forbereder og optimere dit setup før, under og efter Black Friday og julesæsonen.

Dato:

Torsdag d. 15. oktober

Tidspunkt:

09.00 - 10.00

Sted:

Online webinar
Key take-ways

I dette webinar går vi i dybden med:

  • Best-practices og checklister til bedre performance før, under og efter Black Friday og julesæsonen
  • Vores specialisters vigtigste indsigter i pålidelige tekniske setups, annoncering, marketing automation og data-baseret performance
  • Budgetstrategier: Smartbidding vs RTB-script
  • Forretnings- og salgsstrategier med adfærdsbaseret triggers og taktikker
  • Hvordan du omdanner ny data og indsigt til bedre performance i 2021
Se webinaret on-demand og modtag samtidig slidedecket
BLIV BEDRE FORBEREDT FØR, UNDER OG EFTER BLACK FRIDAY & JULESÆSONEN
introduktion

Vores specialisters vigtigste indsigter i Black Friday & Christmas

Best-practice til før, under og efter højsæson i ecommerce branchen

Årets vigtigste og mest trafikerede perioder i ecommerce branchen er uden tvivl Black Friday og jule sæsonen. Begge begivenheder er ensbetydende med stor købelyst fra forbrugerne, et massivt tryk på det tekniske setup og hvor en stærkt salgsstrategi har afgørende indflydelse på den endelige omsætning.


Udbyttet af dette webinar for din ecommerce:

  • Et solidt framework der supportere efterspørgsel og trafik
  • Bedre budgetstyring med automatiserede processer og målsætninger
  • Mere omsætning, flere leads og bedre udnyttelse af jeres datahub

 

Konkurrencen i annonceringen er massiv i volumen, prissætning og muligheden for konverteringer under Black Friday, Black Week, Cyber Monday og hele julesæsonen. I KYNETIC ved vi hvordan konkurrencen bliver vundet.

 

Vores specialister giver i webinaret konkrete indsigter i det bedste performende Facebook- og Google annoncerings setup i et højt konkurrerende marked. Du får også best-practice for marketing automation, kampagneplanlægning, onpage optimering og hvordan du skaber urgency, og dermed større købetrang, på både dit site og i din annoncering.

Da der er begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. Afmelding til webinaret kan foretages via tilmeldingsmailen du får tilsendt. 

“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“

TIDLIGERE DELTAGERE, NOV. 2019
NEXT-LEVEL DIGITAL MARKETING ANNO 2019
Hvem er webinaret for

Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning

Vores webinar er fuld af brugbare indsigter til digitale talenter

Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr om året.

Vores eksperter

Dine værter

Mads Kvejborg

Digital Marketing Specialist

Ulrik Haack Pedersen

Senior Paid Search Consultant

Omtalt i medier

"KYNETIC står bag nogle af landets mest ambitiøse digital marketing setups. Grundigere digital marketing håndværk accelereret af data og kunstig intelligens er opskriften bag”

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant