Black Friday & Christmas for ecommerce
Webinar: Bliv en ecommerce vinder i årets mest travle periode
Onsdag d. 16. september afholder vi et gratis webinar, hvor vores specialister giver de vigtigste indsigter i hvordan, du bedst forbereder og optimerer din ecormmerce før, under og efter Black Friday og jul. Alle indsigter understøttes af konkrete cases og bliver serveret på 1 time.
Dato:
Onsdag d. 16. september
Tidspunkt:
09.00 - 10.00
Sted:
Online webinar
Key take-ways
I dette webinar går vi i dybden med:
- Best-practices og checklister til bedre performance før, under og efter Black Friday og julesæsonen
- Vores specialisters vigtigste indsigter i pålidelige tekniske setups, annoncering, marketing automation og data-baseret performance
- Budgetstrategier: Smartbidding vs RTB-script
- Forretnings- og salgsstrategier med adfærdsbaseret triggers og taktikker
- Hvordan du omdanner ny data og indsigt til bedre performance i 2021
Se webinaret on-demand og modtag samtidig slidedecket
Bliv bedre forberedt før, under og efter Black Friday & julesæsonenintroduktion
Vores specialisters vigtigste indsigter i Black Friday & Christmas
Best-practice til før, under og efter højsæson i ecommerce branchen
Årets vigtigste og mest trafikerede perioder i ecormmerce branchen er uden tvivl Black Friday og jule sæsonen. Begge begivenheder er ensbetydende med stor købelyst fra forbrugerne, et massivt tryk på det tekniske setup og hvor en stærkt salgsstrategi har afgørende indflydelse på den endelige omsætning.
Udbyttet af dette webinar for din ecommerce:
- Et solidt framework der supportere efterspørgsel og trafik
- Bedre budgetstyring med automatiserede processer og målsætninger
- Mere omsætning, flere leads og bedre udnyttelse af jeres datahub
Konkurrencen i annonceringen er massiv i volumen, prissætning og muligheden for konverteringer under Black Friday, Black Week, Cyber Monday og hele julesæsonen. I KYNETIC ved vi hvordan konkurrencen bliver vundet.
Vores specialister giver i webinaret konkrete indsigter i det bedste performende Facebook- og Google annoncerings setup i et højt konkurrerende marked. Du får også best-practice for marketing automation, kampagneplanlægning, onpage optimering og hvordan du skaber urgency, og dermed større købetrang, på både dit site og i din annoncering.
Da der er begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. Afmelding til webinaret kan foretages via tilmeldingsmailen du får tilsendt.
“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“
TIDLIGERE DELTAGERE, NOV. 2019
NEXT-LEVEL DIGITAL MARKETING ANNO 2019
Hvem er webinaret for
Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning
Vores webinar er fuld af brugbare indsigter til digitale talenter
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr om året.
Vores eksperter
Dine værter
Mads Kvejborg
Digital Marketing Specialist
Ulrik Haack Pedersen
Senior Paid Search Consultant