key take aways
I dette seminar vil du lære følgende
- Hvordan du går fra silotænkning til synergi mellem digitale kanaler hvor 2+2 > 4
- Hvordan datadrevet attribution fører til bedre beslutninger og højere ROI og hvordan du får det rette setup til din forretning
- Hvorfor et stærkt tracking-setup er et fundamentalt element i en digital forretning og hvordan du arbejder med det
- Hvad du kan forvente at de to største platforme: Google og Facebook?
- Hvorfor Conversational marketing er en mulighed der bør tages action på nu og hvordan du kommer i gang
introduktion
Derfor er seminaret relevant
Marketing forudsiges at være i blandt de største vækst drivere for virksomhedsvækst i de kommende år, og samtidig har udviklingen og dermed omfanget af muligheder aldrig vokset hurtigere end i dag: Kunderejsen bliver stadig mere kompleks og kunstig intelligens hjælper os i høj grad til at øge performance, hvis man forstår hvordan – Derfor er det et absolut must at være på forkant dels med udviklingens muligheder og dels med betydningen af disse.
Seminaret taler til dig, der bruger marketing aktivt, som et værktøj eller katalysator for forretningsvækst og derfor har brug for den nyeste viden. Er du blot interesseret i mulighederne og udviklingen, så er du selvfølgelig også meget velkommen, til at være med.
målgruppe
Hvem er webinaret for?
Seminaret taler til dig, der bruger marketing aktivt, som et værktøj eller katalysator for forretningsvækst og derfor har brug for den nyeste viden. Er du blot interesseret i mulighederne og udviklingen, så er du selvfølgelig også meget velkommen, til at være med.
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr. om året.
Vores eksperter
Dine værter
Kasper Ebsen
CEO, Partner & Senior Digital Strategist
Jeppe Juul Sørensen
Head of Growth